[Gmole] CBF 600N, montaż.

Tu omawiamy ogólne zagadnienia techniczne, niezwiązane stricte z danym modelem motocykla
Regulamin działu Tu nie spamujemy, trzymamy się tematów czysto warsztatowych.
Spam będzie usuwany.

Re: [Gmole] CBF 600N, montaż.

Postprzez Malenstfo » N kwi 21, 2013 8:09 pm

Monte Christo napisał(a):Poległem :kwasny: .
Chciałem samodzielnie pozbyć się brzęczenia tego plastiku pomiedzy gmolami przy kolektorze. Wykręciłem śrubę z połączenia ale nie udało mi się wyjąć tej podkładki. Chyba trzeba jednak poluzować gmole na śrubach od silnika. Niestety nie mam własciwych kluczy. Niedobrze.
Jutro jestem w serwisie, to poprosze o poprawienie tego shitu/shita.


Ja w sobotę odebrałem motocykl z Motoristy i w temacie gmoli okazało się że któraś ze śrub (chyba ta łącząca gmole) nie była dobrze dokręcona i był luz. Teraz jest znacznie lepiej.
pzdr
Mariusz

CBF 600 N/A '10
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Malenstfo
Fanatyk
 
Posty: 2429
Dołączył(a): Pt paź 07, 2011 10:59 pm
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 49
Imię: Mariusz
Motocykl: CBF600N/A, FZ1N, bra
W siodle: <100 kkm

Re: [Gmole] CBF 600N, montaż.

Postprzez Szubek » Cz wrz 08, 2016 12:44 pm

Gdyby ktoś szukał tej informacji. Do CBF K4 w wersji N pasują gmole GIVI TN369. Nie trzeba dokupować żadnych części, wszystko jest w zestawie. Gmole ledwo wystają zza silnika, z jednej strony nie psuje to linii motocykla, z drugiej przy upadku przy większej prędkości raczej nie ochronią motocykla. Za to sprawdzone podczas upadku przy manewrowych prędkościach, ochroniły motocykl.
Szubek
Nowicjusz
 
Posty: 6
Dołączył(a): N lut 07, 2016 9:01 am
Motocykl: CBF600N
W siodle: <100 kkm

Re: [Gmole] CBF 600N, montaż.

Postprzez przemo02 » Cz sie 11, 2022 8:36 pm

Mam gmole kappa KN456 i zastanawiam się nad dolną śrubą. Bo rozumiem, że lewa górna śruba będzie musiała zostać zastąpiona śrubą z wersji 1000cc a ona sama idzie na prawą stronę motocykla. Natomiast dolna jest zbyt krótka przy tym zestawie, a producent nie dostarczył własnych i będzie musiała być zastąpiona czymś dłuższym. Problem mam jedynie z znalezieniem odpowiedniej. Proponują mi pręt gwintowany, ale zdecydowanie rezygnuje bo nie mam zamiaru by gwint działał jak karb i urwało nagle mi ją. I tak zastanawiam się co dalej. Ewentualnie mogę zabrać pręt ciągniony 10.9 i na obu końcach zrobić gwinty? Czy znacie lepsze rozwiązanie?
przemo02
Nowicjusz
 
Posty: 3
Dołączył(a): Cz maja 12, 2022 10:02 am
Imię: Przemysław
Motocykl: CBF 600
W siodle: <100 kkm

Poprzednia strona

Powrót do Warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 23 gości