Honda Polska wymienia alternatory w CBF1000

Tu omawiamy ogólne zagadnienia techniczne, niezwiązane stricte z danym modelem motocykla
Regulamin działu Tu nie spamujemy, trzymamy się tematów czysto warsztatowych.
Spam będzie usuwany.

Re: Honda Polska wymienia alternatory w CBF1000

Postprzez goramo » Cz wrz 29, 2022 5:16 pm

:thumbsup:
SR50 -> S53 -> ETZ150 -> Intruder M800Z -> CBF1000 -> VFR800FI -> CB1000R + CB1300SA -> CB1300SA + XL650V -> CB1300SA + HH600 -> CB1300SA + CB1000RA

Always look on the bright side of life :-)
Avatar użytkownika
goramo
Nightmare
 
Posty: 8389
Dołączył(a): Pt wrz 03, 2010 7:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 42
Imię: Mariusz
Motocykl: Honda x 2
W siodle: 100-200 kkm

Re: Honda Polska wymienia alternatory w CBF1000

Postprzez MarcinMMz » Cz wrz 29, 2022 6:39 pm

zbyhu napisał(a):
tomaszb napisał(a):
zbyhu napisał(a):Tam jest tylko masa uszczelniająca.
Nie rób wiochy, kup czarną, np. Siltec z K2.

Kłania się serwisówka ;-)


Kłania się czytanie ze zrozumieniem. Nie napisali "gasket" a "sealant".

Zajrzyj sobie w gugla co Ci wyskoczy po wpisaniu Three Bond 1207B.

Nawet na rysunku masz tubkę namalowaną ze strzałką wskazującą, jaką powierzchnię trzeba tym potraktować.


Osobiście nie stosowałem ale znajomy korzysta z czegoś takiego https://k2.com.pl/produkty/k2-siltec-90g
Podobno sprawdza się w 100% dokładnie w takie miejsca jak wskazane powyżej.
MarcinMMz
 

Re: Honda Polska wymienia alternatory w CBF1000

Postprzez cerber » Cz lis 10, 2022 8:30 pm

Po 10 tyś stator elektrosporta wyzioną ducha ,a konkretnie jedna faza. Zamontowałem regenerowany od Gywera ładowanie na wolnych 13,8V przy 5000tyś 14,2v.P.S zawiesił się komuś korek od chłodnicy bo mi dzisiaj tak. Paskudny dzeiń.
Avatar użytkownika
cerber
Znawca
 
Posty: 371
Dołączył(a): Cz wrz 06, 2018 5:18 pm
Imię: Artur
Motocykl: cbf 1000 sc64
W siodle: 100-200 kkm

Poprzednia strona

Powrót do Warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości