Tu omawiamy ogólne zagadnienia techniczne, niezwiązane stricte z danym modelem motocykla
Regulamin działu
Tu nie spamujemy, trzymamy się tematów czysto warsztatowych.
Spam będzie usuwany.
N kwi 21, 2013 8:09 pm
Monte Christo napisał(a):Poległem
.
Chciałem samodzielnie pozbyć się brzęczenia tego plastiku pomiedzy gmolami przy kolektorze. Wykręciłem śrubę z połączenia ale nie udało mi się wyjąć tej podkładki. Chyba trzeba jednak poluzować gmole na śrubach od silnika. Niestety nie mam własciwych kluczy. Niedobrze.
Jutro jestem w serwisie, to poprosze o poprawienie tego shitu/shita.
Ja w sobotę odebrałem motocykl z Motoristy i w temacie gmoli okazało się że któraś ze śrub (chyba ta łącząca gmole) nie była dobrze dokręcona i był luz. Teraz jest znacznie lepiej.
Cz wrz 08, 2016 12:44 pm
Gdyby ktoś szukał tej informacji. Do CBF K4 w wersji N pasują gmole GIVI TN369. Nie trzeba dokupować żadnych części, wszystko jest w zestawie. Gmole ledwo wystają zza silnika, z jednej strony nie psuje to linii motocykla, z drugiej przy upadku przy większej prędkości raczej nie ochronią motocykla. Za to sprawdzone podczas upadku przy manewrowych prędkościach, ochroniły motocykl.
Cz sie 11, 2022 8:36 pm
Mam gmole kappa KN456 i zastanawiam się nad dolną śrubą. Bo rozumiem, że lewa górna śruba będzie musiała zostać zastąpiona śrubą z wersji 1000cc a ona sama idzie na prawą stronę motocykla. Natomiast dolna jest zbyt krótka przy tym zestawie, a producent nie dostarczył własnych i będzie musiała być zastąpiona czymś dłuższym. Problem mam jedynie z znalezieniem odpowiedniej. Proponują mi pręt gwintowany, ale zdecydowanie rezygnuje bo nie mam zamiaru by gwint działał jak karb i urwało nagle mi ją. I tak zastanawiam się co dalej. Ewentualnie mogę zabrać pręt ciągniony 10.9 i na obu końcach zrobić gwinty? Czy znacie lepsze rozwiązanie?
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.