mam pytanie szukając manuala znalazłem coś takiego może ktoś powiedzieć co to ??:) i co to daje ;D
http://www.powercommander.com/downloads ... 37-411.pdf
zbyhu napisał(a):Yo!
Ja uwazam, ze w CBF600 jest to totalnie bez sensu, bo mozna kupic inny bardzo zblizony motocykl, ktory jest seryjnie mocniejszy, niz CBF600 bedzie po zalozeniu PC :].
A mowie o Fazerze 600 .
Pzdr
goramo napisał(a):2. trzeba to wszystko umiejętnie i fachowo dobrać i zestroić. Jest w kraju może kilka miejsc, gdzie rzeczywiście się na tym znają i potrafią dobrze zestroić PC tak, żeby wykrzesać z silnika maksimum
Pix napisał(a):W przypadku PC dedykowanego do danego motocykla strojenie nie jest konieczne. PC posiada odpowiednie mapy i dostosowuje się danych konfiguracji w moto. Gorzej jest jeśli kupi się pc spod innego modelu to wtedy faktycznie tylko nieliczni czarodzieje dają radę zestroić.
Podsumowując: Po założeniu nawet dedykowanego PC zawsze warto podjechać na hamownię i sprawdzić efekt końcowy.
goramo napisał(a):zbyhu napisał(a):Yo!
Ja uwazam, ze w CBF600 jest to totalnie bez sensu, bo mozna kupic inny bardzo zblizony motocykl, ktory jest seryjnie mocniejszy, niz CBF600 bedzie po zalozeniu PC :].
A mowie o Fazerze 600 .
Pzdr
Zgadzam się jak najbardziej. Zamiast kombinować na siłę jak koń pod górę, wyrzucając przy tym kupę kasy na gadżety a efekt tego wszystkiego i tak niepewny, to lepiej kupić sobie Fazera, Horneta, GSRa czy np. Z750 i będzie problem śmocy z głowy... (przynajmniej na jakiś czas )
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 63 gości