Tu omawiamy ogólne zagadnienia techniczne, niezwiązane stricte z danym modelem motocykla
Regulamin działu
Tu nie spamujemy, trzymamy się tematów czysto warsztatowych.
Spam będzie usuwany.
Cz kwi 14, 2011 6:03 pm
Bosman78 napisał(a):Wg. mnie zakładanie blokad typu U-lock czy disk-lock nie ma więszkego sensu... przecież motocykla nie kradnie się jak auta ( złamał, odjechał ) szczególnie, że mamy fabrczyne blokady i immo. Moto po prostu pakuje się na pakę i tyle
Ale disclock z alarmem przynajmniej wyje. Lepszy rydz niż nic.
Pt kwi 15, 2011 5:57 am
W cytowanym przeze mnie wczesniej wątku pojawił się ciekawy wpis - nie blokada ale kłódka z atestem
http://www.grupa-poludnie.info/phpBB3/v ... na#p167916
Pn kwi 25, 2011 6:24 pm
kiedyś spedziłem trochę czasu w necie przeszukując różne fora i poznajac różne opinie na temat blokad na tarcze. potem wybralem sie do paru róznych sklepów ogladajac blokady renomowanych producentów. skonczylo sie na kłódce gerdy (podbno atestowana). koszt ok 60 moze 70 pln. nie pamietam. Generalnie z punktu widzenia totalnego amatora w rozbrajaniu zabezpieczeń, ta kłódka wygladała najsolidniej ze wszystkich zabezpieczen jakie ogladałem. Dodatkowo całkiem przyzwoicie pasuje na tarcze. Niestety takie rozwiązanie ma 3 minusy ( 1. nie jest widoczna z daleka i nie daje jednoczesnie informacji ze te moto ma blokadę; 2. jest bardziej wytrzymala niż tarcza - co moze skutkowac jej uszkodzeniem gdy sie o niej zapomni; 3. nie ma alarmu).
Czy to dobre rozwiązanie nie wiem. Przynajmniej solidniejsze niż blokady które miałem w rękach. Natomiast biorąc pod uwagę że przy przewożeniu swojego moto czas jaki potrzebowałem by wrzucić go na pakę busa był tak krótki że nawet wyjący alarm po rozbiciu tarczy nie jest przeszkodą.
Pn kwi 25, 2011 8:36 pm
auspuf napisał(a):Natomiast biorąc pod uwagę że przy przewożeniu swojego moto czas jaki potrzebowałem by wrzucić go na pakę busa był tak krótki że nawet wyjący alarm po rozbiciu tarczy nie jest przeszkodą.
To jest niestety najlepszy sposób na zajumanie motonga. Żadne tam bawienie się w rozwalanie blokady itp. Goście pakują sprzęt do busa i tyle ich widziałeś. A tam to se alarm może wyć, blokada może sobie być... nie ma znaczenia...
Cz cze 16, 2011 12:50 pm
Dla mnie (od wczoraj) największą zaletą alarmu w blokadzie jest to, że alarm nie pozwoli ruszyć motocyklem z zapomnianą, zapiętą blokadą.
Pt cze 17, 2011 6:24 am
Ja sobie w tym celu kupilem takia spiralna linke, przypinana do kierownicy.
Dziala
.
Ale bylem madry po szkodzie - kupilem linke jak juz sobie pokrzywilem tarcze
.
Śr sie 03, 2011 6:49 am
Mam kłódkę firmy ABUS coś w stylu jak na focie poniżej. Wcześniejszy model, który posiadam nie jest w plastikowej otulinie i trzeba bardziej uważać przy zakładaniu aby czegoś nie obtłuc
Kłódeczka niewielkich rozmiarów i bardzo solidna. Zakładamy ją na tarczę hamulcową przedniego koła. Oczywizda trzeba pamiętać, że się ją założyło bo inaczej może być kupa
Ostatnio edytowano Śr sie 03, 2011 7:23 am przez
kali, łącznie edytowano 2 razy
Śr sie 03, 2011 6:52 am
Zajebista sprawa z tym GPSem.
Ile takie cuś kosztuje i kaj to kupić?
Śr sie 03, 2011 6:54 am
goramo napisał(a):Zajebista sprawa z tym GPSem.
Ile takie cuś kosztuje i kaj to kupić?
Zrobię z tego nowy wątek bo pośmieciłem
Jestem dystrybutorem tego urządzenia.
Śr sie 03, 2011 6:58 am
kali napisał(a):Jestem dystrybutorem tego urządzenia.
O! To mam nadzieję, że dla forumowiczów solidne rabaty przewidujesz...
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.