Tu omawiamy ogólne zagadnienia techniczne, niezwiązane stricte z danym modelem motocykla
Regulamin działu
Tu nie spamujemy, trzymamy się tematów czysto warsztatowych.
Spam będzie usuwany.
Pt paź 19, 2012 1:16 pm
Daj dokładne dane. Rok prod. typ, model SC, abs...
Te mocniejsze typu "SV " do 1000 na tył, proponują jedynie przy "sportowym uzytkowaniu motocykla"
Może dlatego że MCB 776 wystepują zarówno w CBR jak i NTV, a przeznaczenie tych sprzetów jest nieco inne chyba
Pt paź 19, 2012 1:35 pm
CBF 600 S 2004, PC38, bez ABS. Dzięki !
Pt paź 19, 2012 2:42 pm
TRW LUCAS MCB 598 przód
..."Dieser organische Belagtyp hat seine Stärken in der normalen Straßen- und Tourennutzung. Er ist langlebig und leistet gute Verzögerungswerte. Er ist für Fahrzeuge bis 600 ccm aller Kategorien geeignet"...
czyli jak nie "pałujesz" to moga być
ew. klocki MCB 598SV ..."Dieser Sinter-Belagtyp hat seine Stärken in der normalen Straßen- und Tourennutzung von Sport- und Bigbike"....
możesz jeszcze kupić MCB 598SRQ ..."Dieser Racing-Sinter-Belagtyp ist für Fahrzeuge bis 600ccm und Super Moto Kräder geeignet. "...
Na tył MCB 634
Wt lis 27, 2012 4:24 pm
hej
ja wsadziłem do mojej cbfki własnie srq i sa zajebiste
Avalon napisał(a):TRW LUCAS MCB 598 przód
..."Dieser organische Belagtyp hat seine Stärken in der normalen Straßen- und Tourennutzung. Er ist langlebig und leistet gute Verzögerungswerte. Er ist für Fahrzeuge bis 600 ccm aller Kategorien geeignet"...
czyli jak nie "pałujesz" to moga być
ew. klocki MCB 598SV ..."Dieser Sinter-Belagtyp hat seine Stärken in der normalen Straßen- und Tourennutzung von Sport- und Bigbike"....
możesz jeszcze kupić MCB 598SRQ ..."Dieser Racing-Sinter-Belagtyp ist für Fahrzeuge bis 600ccm und Super Moto Kräder geeignet. "...
Na tył MCB 634
Śr lis 28, 2012 8:46 am
Ja zalozylem w koncu te zwykle TRW. Ale nie mialem jeszcze jak sie przejechac i wyprobowac bo radosnie dlubiac przy moto zdjalem kolektory do czyszczenia no a potem zakladajac je pourywalem szpilki. I czekam na szpilki z Hondy juz chyba trzeci tydzien. Takze wrazeniami podziele sie dopiero z wiosny juz chyba :/
So sty 12, 2013 5:36 pm
Mój dostaffca (motorzysta i handlowiec z całkiem sporym stażem) zaoferował mi oprócz tego SBSy. Wziąłem. Hamują. Nie piszczą. Jak wszystkie dotychczasowe
So lut 09, 2013 5:18 pm
Koledzy,mam pytanie odnośnie klocków Nissina do wersji bez ABSu.
Podawane modele klocków przez sprzedawców to 2P202 i 2P281.Różnica między nimi polega na grubości klocka,czyli: 8,1mm i 9.6mm.Posiada ktoś wiedzę jaką maksymalną grubość klocków upchnie się w zacisku?Dodam tylko,że tarcze są w nienagannym stanie.Wiem,że najprościej można by to sprawdzić organoleptycznie przy zacisku.Ale czy Honda podaje maksymalną grubość klocka?Jakoś w serwisówce nie mogłem znaleźć.
Pn lut 11, 2013 4:46 pm
niedawno założyłem EBC FA 226, mają po 9 mm i tłoczki musiały być dość głęboko wciśnięte żeby je zmieścić, ale myślę, że dałoby się wepchnąć te dodatkowe 0,6 mm na klocek
ale musiałbyś to zweryfikować bo przy hamulcach warto mieć 100%-ową pewność.
Śr lut 13, 2013 6:24 pm
Dobra nic nie kombinowałem z grubszymi i dzisiaj przyszły te cieńsze. Tzn. te które są dedykowane według katalogu Nissina.
Śr lut 13, 2013 7:18 pm
Ile kosztowały cię te klocki, jeśli możesz zdradzić, ofkorsss.... ?
Ja na nowy sezon też chciałbym wyjechać z nowymi klockami, ale wciąż nie mogę się zdecydować, które kupić...
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.