Cz paź 15, 2015 6:14 pm
Cz paź 15, 2015 6:28 pm
4kowal napisał(a):Turos napisał(a):Nie, nic się nie zjebie. Najwyżej akumulator będzie ciągle niedoładowany, aczkolwiek chyba powinien być właśnie 8Ah. Co do tego nie mam pewności. Co do samej pojemności aku się nie wypowiadam.
Turos powtarzasz zasłyszane brednie z tym niedoładowaniem. Można by wsadzić 12Ah i będzie doładowane tyle, że nie można, bo nie wejdzie gabarytowo.
So paź 24, 2015 8:13 pm
So paź 24, 2015 8:49 pm
N paź 25, 2015 10:19 pm
Pn paź 26, 2015 7:15 am
Pn paź 26, 2015 7:54 am
Monte Christo napisał(a):Teorie teoriami, a praktyka praktyką Dyziak.
Żaden aku nie jest eksploatowany w tych samych warunkach, więc jedna Yuasa nie będzie się równać drugiej. Jeśli człowiek jeździ, nie ma obciążającego akumulatora alarmu i doładowuje kiedy trzeba aku będzie żyło dłużej. To jest jedynie kwestia właściwej eksploatacji. Może się okazać oczywiście, że z jakichś powodów, którys egzemplarz baterii będzie wadliwy.
Ja swój aku załatwiłem alarmem, rozładował mi do napięcia coś ok. 5-6 Voltów. A że to bestia pamiętliwa jest, pojeździł jeszcze tylko jeden sezon i dupa.
Najważniejsza jest po prostu właściwa eksploatacja, w celu wydłużenia żywotności.
Pn paź 26, 2015 1:33 pm
Pn paź 26, 2015 2:00 pm
Pn paź 26, 2015 2:15 pm