skobalt napisał(a):Witam!
Podobno na rynek niemiecki trafiają motocykle lepsze jakościowo jak na np do polskich salonów... Co o tym myślicie??? Może przy tych CBF-ach z niemeickiego rynku nic się nie dzieje z alternatorami, prądem itd. Pozdrawiam
Przynajmniej z autami, z moich obserwacji, tak jest na 100%. Kiedyś była akcja przywoławcza skody 2.0TDI . Już nie pamiętam o co chodziło ale temat był poważny (któryś wałek). Dotyczyło partii silników tylko do skody. Żadnej takiej akcji nie ogłosił ani VW ani Audi. Dlaczego? Ponoć to te same silniki?! Diesle do naszych toyot są robione w Polsce. Nie sądzę, żeby w Stanach czy Japonii jeździły diesle z Polski. Części pochodzą od różnych poddostawców, często najbliższych. Choćby te drobne części - jakieś śrubki, wężyki, czy przewody, których nie opłaca się ściągać z końca świata, a które później potrafią unieruchomić cały pojazd. Wymagania określonego rynku też sprawiają, że byle gówno na nim nie przejdzie, bo ludzie od lat przyzwyczajeni są do wysokich standardów. Pewnie z motocyklami jest podobnie. Mój akurat jest z Polski. Na razie ma coś około 20kkm i (odpukać) - nic. Ale nie mam podłączone do prądu nic dodatkowego.