Tu omawiamy ogólne zagadnienia techniczne, niezwiązane stricte z danym modelem motocykla
Regulamin działu
Tu nie spamujemy, trzymamy się tematów czysto warsztatowych.
Spam będzie usuwany.
Cz lip 14, 2011 4:28 am
Silnik jest teraz elementem wymiennym więc odpada Ci ta przeprawa jak to ująłeś przez przegląd i rejestrację.Wymieniasz i po balu.Nigdzie nic nie musisz zgłaszać ani rejestrować.
Cz lip 14, 2011 7:33 am
Beeer, chyba zbyt emocjonalnie podchodzisz do tematu
.
Wyciek oleju, nie oznacza, ze musisz wymieniac caly silnik!
Tak samo bylo z instalacja. Miales glupie zwarcie, ktore usuneli Ci w 1 dzien, a juz chciales wymieniac pol motocykla.
SPOKOJNIE!
Mechanik znajdzie wypluta uszczelke, wymieni i moto bedzie fruwalo.
Mnie TDM spalala ponad litr oleju na tysiac kilometrow, a zwiedzilem na niej kupe krajow, nakulalem jakos prawie 18kkm w jeden rok.
Takze zluzuj poslady. Fakt, masz jakiegos pH z tym motocyklem, ale tez nie wywlekaj od razu najczarniejszych scenariuszy.
Pzdr
PS
Ile te moto ma najechane? Gdzie kupiles i kiedy? Skad bylo sciagniete?
Cz lip 14, 2011 7:40 am
Widze, ze z Katowic jestes, mozna sie ugadac, to rzuce okiem na sprzeta. Mechanikiem nie jestem, ale cos tam o motocyklach wiem.
Cz lip 14, 2011 9:15 am
moto sciągane z UK, kupiłem u handlarza moto-bit, najechane ma 21 tys mil. Mechanik trudniący się naprawą i przygotowaniem moto torowych i sportów stwierdził, że pierscienie na tłoku mogą być nie teges i to jest wymianka cylindrów tłoków i pierscionków.
Po za tym stwierdził (to rzęrzenie powyzej 5 tys obr i spadek mocy) ze jak rozkręcą silnik to można się spodziewać w 80% że części się poprostu wysypią z niego.
Koszt naprawy jest duzy:).
Narazie rozważam pogonienie do komisu jakiegoś dołożenie kilku tys i zakup fazera 600 lub cbf 600 ale już nie z anglii...
.
(z powodu silnika i instalacji - jest zaśniedziała:))
Jak masz blisko to miło byłoby się faktycznie spotkać i mógłbyś zerknąć na niego:).
wystawiłem go na aledrogo, za cenę 7200(kup teraz - wiadomo negocjacje) tak, żeby ewentualny przyszły nabywca mógł sobie zrobić przekładke silnika.
Kupiłem go za 8000 PLN
Cz lip 14, 2011 11:23 am
Yo!
No to moze trafila Ci sie maszyna po kurierce. W Anglii takich uzywaja... I ma 121k.mil.
Zobacze jak bedzie z pogoda, to moze na jakies popoludnie podjade.
Pzdr
Cz lip 14, 2011 11:35 am
Spoko zbychu, jestem już w fazie działania jesli chodzi o sprzedaż do komisu...
przesiądę się na 600 może fazer/bandit/zr7 zobaczymy co pyknie:)
mam na oku zr7 sport z 2002 za 10 kafli więc jakbym sprzedał za 6 tys to siadłaby ta zr7 w poniedziałek:))
Cz lip 14, 2011 6:15 pm
Honda sprzedana, za 5 tys. nowy właściciel troche dołoży, mam nadzieje, że będzie mu służyć.
Ja nową maszynę będę kupować zapewne po weekendzie.
Mario została mi książka napraw jak chcesz to Ci ją wyślę;).
Cz lip 14, 2011 8:03 pm
WOW! Szybciutko
Następny sprzęt wybieraj bez emocji
Cz lip 14, 2011 9:46 pm
jaki problem z rejestracją?? przecież silnik rzecz wymienna nikogo nie interesuje chyba że to 500 na a1 ale swap wyjdzie ci o wiele drożej
spróbuj zmienić paliwo ostatnio wiele osób narzeka na paliwa... przykładowo orlen pod patelniami to tragedia... moto prycha fucy itp. udowodnione na 3 autach 3 moto...
może czas zmienić cpn.
Cz lip 14, 2011 9:47 pm
Oczywiście na spokojnie sobie kilka sprzętów pooglądam i się zobaczy co to będzie.
Dziś wiem jedno...
Nie warto szukać "okazji" bo takich poprostu nie ma.
Jeśli kupujemy tani motocykl w takim roczniku musimy się liczyc z tym, że coś jest do roboty.
Ja kupilem za 8 sprzedalem za prawie polowe mniej - myslę ze postąpiłem uczciwie:).
Pozdrawiam,
no i myslę ze wybiore się na następny zlot cbf jesli ogarne się czasowo, zeby Was osobiscie poznać:).
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.