Switch to full style
Tu omawiamy ogólne zagadnienia techniczne, niezwiązane stricte z danym modelem motocykla

Regulamin działu

Tu nie spamujemy, trzymamy się tematów czysto warsztatowych.
Spam będzie usuwany.
Odpowiedz

Re: Kolejny problem z 500tką;( tym razem coś z mechaniką;(((

Cz lip 14, 2011 4:28 am

Silnik jest teraz elementem wymiennym więc odpada Ci ta przeprawa jak to ująłeś przez przegląd i rejestrację.Wymieniasz i po balu.Nigdzie nic nie musisz zgłaszać ani rejestrować.

Re: Kolejny problem z 500tką;( tym razem coś z mechaniką;(((

Cz lip 14, 2011 7:33 am

Beeer, chyba zbyt emocjonalnie podchodzisz do tematu :).
Wyciek oleju, nie oznacza, ze musisz wymieniac caly silnik!
Tak samo bylo z instalacja. Miales glupie zwarcie, ktore usuneli Ci w 1 dzien, a juz chciales wymieniac pol motocykla.

SPOKOJNIE!

Mechanik znajdzie wypluta uszczelke, wymieni i moto bedzie fruwalo.

Mnie TDM spalala ponad litr oleju na tysiac kilometrow, a zwiedzilem na niej kupe krajow, nakulalem jakos prawie 18kkm w jeden rok.

Takze zluzuj poslady. Fakt, masz jakiegos pH z tym motocyklem, ale tez nie wywlekaj od razu najczarniejszych scenariuszy.

Pzdr

PS
Ile te moto ma najechane? Gdzie kupiles i kiedy? Skad bylo sciagniete?

Re: Kolejny problem z 500tką;( tym razem coś z mechaniką;(((

Cz lip 14, 2011 7:40 am

Widze, ze z Katowic jestes, mozna sie ugadac, to rzuce okiem na sprzeta. Mechanikiem nie jestem, ale cos tam o motocyklach wiem.

Re: Kolejny problem z 500tką;( tym razem coś z mechaniką;(((

Cz lip 14, 2011 9:15 am

moto sciągane z UK, kupiłem u handlarza moto-bit, najechane ma 21 tys mil. Mechanik trudniący się naprawą i przygotowaniem moto torowych i sportów stwierdził, że pierscienie na tłoku mogą być nie teges i to jest wymianka cylindrów tłoków i pierscionków.
Po za tym stwierdził (to rzęrzenie powyzej 5 tys obr i spadek mocy) ze jak rozkręcą silnik to można się spodziewać w 80% że części się poprostu wysypią z niego.
Koszt naprawy jest duzy:).
Narazie rozważam pogonienie do komisu jakiegoś dołożenie kilku tys i zakup fazera 600 lub cbf 600 ale już nie z anglii...:).
(z powodu silnika i instalacji - jest zaśniedziała:))
Jak masz blisko to miło byłoby się faktycznie spotkać i mógłbyś zerknąć na niego:).

wystawiłem go na aledrogo, za cenę 7200(kup teraz - wiadomo negocjacje) tak, żeby ewentualny przyszły nabywca mógł sobie zrobić przekładke silnika.
Kupiłem go za 8000 PLN

Re: Kolejny problem z 500tką;( tym razem coś z mechaniką;(((

Cz lip 14, 2011 11:23 am

Yo!

No to moze trafila Ci sie maszyna po kurierce. W Anglii takich uzywaja... I ma 121k.mil.

Zobacze jak bedzie z pogoda, to moze na jakies popoludnie podjade.

Pzdr

Re: Kolejny problem z 500tką;( tym razem coś z mechaniką;(((

Cz lip 14, 2011 11:35 am

Spoko zbychu, jestem już w fazie działania jesli chodzi o sprzedaż do komisu...
przesiądę się na 600 może fazer/bandit/zr7 zobaczymy co pyknie:)
mam na oku zr7 sport z 2002 za 10 kafli więc jakbym sprzedał za 6 tys to siadłaby ta zr7 w poniedziałek:))

Re: Kolejny problem z 500tką;( tym razem coś z mechaniką;(((

Cz lip 14, 2011 6:15 pm

Honda sprzedana, za 5 tys. nowy właściciel troche dołoży, mam nadzieje, że będzie mu służyć.
Ja nową maszynę będę kupować zapewne po weekendzie.

Mario została mi książka napraw jak chcesz to Ci ją wyślę;).

Re: Kolejny problem z 500tką;( tym razem coś z mechaniką;(((

Cz lip 14, 2011 8:03 pm

WOW! Szybciutko :excl:

Następny sprzęt wybieraj bez emocji :thumbsup:

Re: Kolejny problem z 500tką;( tym razem coś z mechaniką;(((

Cz lip 14, 2011 9:46 pm

jaki problem z rejestracją?? przecież silnik rzecz wymienna nikogo nie interesuje chyba że to 500 na a1 ale swap wyjdzie ci o wiele drożej

spróbuj zmienić paliwo ostatnio wiele osób narzeka na paliwa... przykładowo orlen pod patelniami to tragedia... moto prycha fucy itp. udowodnione na 3 autach 3 moto...

może czas zmienić cpn.

Re: Kolejny problem z 500tką;( tym razem coś z mechaniką;(((

Cz lip 14, 2011 9:47 pm

Oczywiście na spokojnie sobie kilka sprzętów pooglądam i się zobaczy co to będzie.
Dziś wiem jedno...
Nie warto szukać "okazji" bo takich poprostu nie ma.
Jeśli kupujemy tani motocykl w takim roczniku musimy się liczyc z tym, że coś jest do roboty.
Ja kupilem za 8 sprzedalem za prawie polowe mniej - myslę ze postąpiłem uczciwie:).
Pozdrawiam,
no i myslę ze wybiore się na następny zlot cbf jesli ogarne się czasowo, zeby Was osobiscie poznać:).
Odpowiedz