U mnie, w CB500, wygląda to trochę inaczej. Pod fotelem jest schowek, oraz komora z akumulatorem a wiązka biegnie bokiem, przy krawędzi baku i ramy a potem skręca w poprzek, centralnie pod zbirnikiem. Pokrywało by się to ze szkicem instalacji, który załączyłeś oraz opisem z manuala jaki sobie przetłumaczyłem, ze dioda prostownicza jest pod bakiem ("
DIODY: pudełko z diodami znajduje się pod zbiornikiem paliwa."). Znalazłem filmik na YT z demontażu CB500 i wygląda to identycznie jak u mnie. Chyba, że się mylę. Fotki (stopklatki) poniżej. Jeśli by tak było to bez całkowitego demontażu zbiornika się nie obędzie, bo chyba żadne uchylanie go nie umożliwi wymiany tej diody.
HONDA CB500 bez baku3 strzałki.jpg
HONDA CB500 bez baku4 strzałki.jpg
HONDA CB500 bez baku1.jpg
Jeszcze zdjęcia, pokazujące z innej perspektywy lokalizacje montażu diody. Wygląda na to, że pudełko z dioda jest pod górna częścią zbiornika, dlatego łudzę się, że gdyby udało się go odchylić od strony kierownicy to może obeszło by się bez odpinania wężyków paliwowych od kranika i pozostałych, bodajże od odpowietrzenia i czegoś jeszcze.
HONDA CB500 bez baku5 strzałki.jpg
HONDA CB500 bez baku6strzałki.jpg
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.