Pirometrem to możesz zweryfikować czy jest różnica w ustawieniach między gaźnikami, albo czy któraś świeca niedomaga. Jeśli na obu zrobisz tak samo bogatą, albo tak samo ubogą mieszankę, to też pokaże tą samą temperaturę na kolektorze. Ustawienia które stosujesz, to wstępne ustawienia mieszanki, aby uruchomić silnik i go nagrzać, a nie docelowe. Jeśli mieszanka na tych ustawieniach jest nawet zbyt bogata, to silnikowi krzywdy nie powinno zrobić.
Gorzej, jeśli mieszanka jest zbyt uboga.
AndrzejJK napisał(a):Jeszcze obróć silnik i rozstaw cylindry
To tylko przykład, mogę przesłać jeszcze kilka serwisówek innych modeli hondy z podobną instrukcją. Zmienia się tam tylko liczba obrotów, ale ustawianie jest analogiczne.
Wynika to z tego, że układ silnika - to czy jest to V, czy rzędowy, czy ma 2 cylindry, 4, czy 6, nie ma tu nic do rzeczy, bo zasada działania silnika 4t jest taka sama, a rozmawiamy o ustawieniach gaźnika.
honda.jpg
honda 2.jpg
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.