Cz lis 10, 2022 7:29 am
Cz lis 10, 2022 8:55 am
mirmar napisał(a):Kurczę, obejrzałem te filmiki i o ile zakres w pierwszym filmiku jest do ogarnięcia to w drugim ten człowiek rozebrał każda śrubeczkę. Jestem pod wrażeniem i przerażeniem. Mam nadzieje, że nie trzeba być tak ambitnym i wystarczy dostać się do komory pływakowej i dysz głównej i niskich obrotów i przeczyścić te elementy benzyną ekstrakcyjną lub jakimś środkiem do gaźników?
Cz lis 10, 2022 9:15 am
buczekpan napisał(a):
Jeśli nie masz problemów, to wystarczy przeczyścić dysze, w Twoim przypadku polecam jednak rozebrać kompleksowo i WYMIENIĆ NA NOWE WSZYSTKIE ORINGI. Dobrze też wymienić zaworki iglicowe, bo to nie majątek.
Jak robiłem gaźniki w fazerze u brata, to dopiero pełne czyszczenie i wymiana wszystkich oringów dała zadowalający efekt. Bez problemu się synchronizowało i silnik pięknie pracuje.
Cz lis 10, 2022 9:35 am
zbyhu napisał(a):Ja bym jeszcze wykręcił górne dekielki i wyjął przepustnice podciśnieniowe, aby sprawdzić, czy nie mają dziurek.
Jak w membranie jest dziurka, to amba, trzeba wymienić. Czasami są naprawdę małe, więc pod światło dokładnie trzeba się przyjrzeć.
Gość w 2 filmie demontuje je w 10 minucie.
Cz lis 10, 2022 9:46 am
Cz lis 10, 2022 9:55 am
Pt lis 11, 2022 5:59 am
Wt lis 15, 2022 1:54 pm
Śr lis 16, 2022 4:19 pm
Śr lis 16, 2022 5:22 pm