Pn lis 28, 2022 2:56 pm
bogd74 napisał(a):Są ustawienia i tego się trzymać, nawet są zaplombowane aby nikt tam nie kręcił...jak najmniej ingerencji...
buczekpan napisał(a):Jeśli zamierzasz ruszać te śruby, to zacznij od policzenia, ile obrotów od aktualnego ustawienia wkręcisz śruby. Po wyczyszczeniu wykręcasz o taką samą ilość i masz wstępnie dosyć dokładnie ustawione. Później tylko ewentualna korekta o kilka stopni obrotu i po sprawie.
bogd74 napisał(a):miałem już tak, że było tak pokręcone że szok i silnik niby pracował poprawnie, ale nie było "powera" z dołu bo się okazało, że na jednych było ubogo a na drugich tłusto bardzo, i całość robiła wrażenie ok. Świece już dużo pokazały ale jak wg Ciebie ustawić super każdy gaźnik np w cztero cylindrowej rzędówce aby każdy był super bez bardzo profesjonalnych narzędzi i pomiarów? Dlatego tak jak pisałem powyżej i zgadzam się ze Zbyhem jak najmniej kręcenia!!!
Śr lis 30, 2022 7:21 pm
Pn gru 05, 2022 9:54 am
bogd74 napisał(a):Co Ci da synchronizacja? Szczególnie po 50% otworzenia przepustnicy...gaźniki możesz mieć rozjechane bardzo i z dołu będzie tragedia ale po otwarciu gardzieli ponad 50% to już musi iść prawidłowo...
Śr gru 07, 2022 6:34 pm
buczekpan napisał(a):bogd74 napisał(a):Co Ci da synchronizacja? Szczególnie po 50% otworzenia przepustnicy...gaźniki możesz mieć rozjechane bardzo i z dołu będzie tragedia ale po otwarciu gardzieli ponad 50% to już musi iść prawidłowo...
Ręce opadają. Od kiedy piloty regulują skład mieszanki na wyższych obrotach? Przecież pilotami regulujesz skład mieszanki wyłącznie wolnych obrotów. Jak odkręcisz manetkę to powietrze leci przez otwartą przepustnicę
Być może się mylę, ale po twoim poście mam wrażenie, że nie znasz podstaw działania gaźnika i jego elementów.
Śr gru 07, 2022 8:15 pm
So gru 10, 2022 2:24 pm
AndrzejJK napisał(a):Jestem przekonany, że wprowadzenie wtrysku zostało wymuszone głównie z powodu dyskusji takich jak powyższa. Z tego samego powodu wprowadzono oleje syntetyczne o szerokich klasach lepkości.