Tu omawiamy ogólne zagadnienia techniczne, niezwiązane stricte z danym modelem motocykla
Regulamin działu
Tu nie spamujemy, trzymamy się tematów czysto warsztatowych.
Spam będzie usuwany.
Cz lut 02, 2012 11:03 am
Bosman, to nie jest żadne wielopunktowe mocowanie crashpadów! Ta profilowana blacha to element łączący ramę z silnikiem. PRZYKRĘCILI TO W FABRYCE. NIE JEST TO AKCESORIUM SPRZEDAWANE RAZEM Z PADAMI. Pada masz mocowanego jedną srubą w jednym punkcie w bloku silnika, rozwiązanie najgorsze z możliwych.
Posłuchaj Zbyha , wypierdol to i załóż Givi.
Cz lut 02, 2012 12:43 pm
zgadza się, ale dzięki tym wzmocnieniom cały impakt udrzenia jes rozkładany na kilka punktów czyż nie ?
Cz lut 02, 2012 12:52 pm
Nie.
Niczym się to nie różni od mocowania do stalowej ramy w CBF1000 czy CBF600.
Poza tym mtr słusznie zauważył, że tam nie ma żadnych wzmocnień. To jest element motocykla
.
Ja nie miałem do czynienia za dużo z nowymi, aluminiowymi CBFami, to nie wiedziałem i nie domyśliłem się tego
.
Cz lut 02, 2012 1:58 pm
W sumie racja. Z crashpada idzie długa śruba w głąb mocowania silnika. Jest więc to mocowanie sztywne i w razie naprężeń siła co się rozłoży na inne elementy zwyczajnie to mocowanie rozsadzi
Kurde, chłopaki namieszali (mtr, zbyhu)
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.