[Opinia] Michelin Pilot Road 5

Szyby, wydechy, kanapy, klocki hamulcowe, opony, torby, sakwy, tankbagi, kufry, stelaże, akcesoria elektroniczne (podgrzewane manetki, gpsy, wyświetlacze biegów, woltomierze, termometry), itp.
Regulamin działu W tym dziale utrzymujemy porządek. Trzymamy się tematu w wypowiedziach! Wszystkie posty nie na temat będą usuwane.

Re: [Opinia] Michelin Pilot Road 5

Postprzez goramo » So paź 19, 2019 10:34 pm

nocny napisał(a):Masz na myśli GT 2?

Pozdrawiam
Marcin Jan


Nie.

Mam na myśli, że po zmianie na nowe GT shimmy znika.
Z biegiem czasu, wraz z postępującym zużyciem, się pojawia.
SR50 -> S53 -> ETZ150 -> Intruder M800Z -> CBF1000 -> VFR800FI -> CB1000R -> CB1000R + CB1300SA -> CB1300SA + XL650V -> CB1300SA + HH600 -> CB1300SA + CB1000RA

Always look on the bright side of life :-)
Avatar użytkownika
goramo
Nightmare
 
Posty: 8488
Dołączył(a): Pt wrz 03, 2010 7:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 43
Imię: Mariusz
Motocykl: Honda x 2
W siodle: 100-200 kkm

Re: [Opinia] Michelin Pilot Road 5

Postprzez zbyhu » N paź 20, 2019 3:38 pm

No to na Michałach, nawet na maksa zużytych, nie mam go do dziś.
Ale dałem szanse tym Angelom GT. Czekają na zmianę, może jutro...

Dopisane:
Angele GT już na felgach.
Michały przejeździły ze mną 24,5kkm - najwięcej ze wszystkich opon, jakie CBF miała na felgach.
Obrazek
Avatar użytkownika
zbyhu
Nightmare
 
Posty: 7385
Dołączył(a): Pt wrz 03, 2010 6:14 pm
Lokalizacja: Rybnik
Wiek: 40
Motocykl: CBF1000, Tiger900GT
W siodle: >300 kkm

Re: [Opinia] Michelin Pilot Road 5

Postprzez nocny » Wt paź 22, 2019 2:40 pm

Na pr4 tyl wytrzymywal u mnie jakieś 14-15 tys natomiast przód ca. 20-21. Także fajny dobry progres mają michalki.

Pozdrawiam
Marcin Jan
Pozdrawiam
Marcin Jan

mistrz prostej spod świateł
Avatar użytkownika
nocny
Maniak
 
Posty: 1774
Dołączył(a): Śr lis 28, 2012 12:51 pm
Lokalizacja: Ruda Śląska
Wiek: 47
Imię: Marcin
Motocykl: CRF 1100
W siodle: <100 kkm

Re: [Opinia] Michelin Pilot Road 5

Postprzez windinhair » So kwi 25, 2020 3:19 pm

zbyhu napisał(a):
Dopisane:
Angele GT już na felgach.

Właśnie stoję przed decyzją PR5 czy PA GT II .Do tej pory jest PR4 i złego słowa nie powiem...
I kiedy już byłem przekonany do Road 5 zakiełkował pomysł na Pirelli GT II.
Czy masz już jakies spostrzeżenia co do nowych laczków? I czy masz GT II?
windinhair
Nowicjusz
 
Posty: 10
Dołączył(a): N paź 01, 2017 9:26 am
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 47
Imię: Piotr
Motocykl: CBF1000FA
W siodle: <100 kkm

Re: [Opinia] Michelin Pilot Road 5

Postprzez zbyhu » So kwi 25, 2020 3:52 pm

Nie, mam stare GT, pierwszej generacji.
Przed zakupem poczytałem trochę negatywnych opinii o GT II więc je odpuściłem.

Póki co na Angelach śmiga się całkiem spoko. Póki co jednak nie umiem powiedzieć, które oceniam wyżej.
Obrazek
Avatar użytkownika
zbyhu
Nightmare
 
Posty: 7385
Dołączył(a): Pt wrz 03, 2010 6:14 pm
Lokalizacja: Rybnik
Wiek: 40
Motocykl: CBF1000, Tiger900GT
W siodle: >300 kkm

Re: [Opinia] Michelin Pilot Road 5

Postprzez adamlca » So paź 03, 2020 4:46 pm

Odkopuje...w tym sezonie 8500km zrobilem.
Panowie chce jutro zamawiac opony bo dzis zlapalem z tylu kapcia a i tak mialem w zimie gumy zmieniac.
To dla takiej jazdy jak ja uprawiam,czyli bardzo rekraacyjna ktora z tych opon bedzie... najtrwalsza?Bo kazda jest w sumie dobra i wychodzi ze priorytetem powinna byc ilosc km jaka wytrzymaja...
Litr jest jak Media Markt-nie dla idiotow.
adamlca
Maniak
 
Posty: 1509
Dołączył(a): Pn gru 02, 2019 5:44 pm
Lokalizacja: legnica
Wiek: 58
Imię: adam
Motocykl: CBF1000 A
W siodle: <100 kkm

Re: [Opinia] Michelin Pilot Road 5

Postprzez raphi » So paź 03, 2020 5:13 pm

goramo napisał(a):O ile sprintów wtedy raczej się nie praktykuje:msn-wink:

Taa, akurat xcrazy
...ale co ja tam wiem.
Avatar użytkownika
raphi
Nightmare
 
Posty: 14107
Dołączył(a): Pn wrz 20, 2010 6:41 am
Wiek: 46
Imię: Rafał
Motocykl: Osiołek
W siodle: 200-300 kkm

Re: [Opinia] Michelin Pilot Road 5

Postprzez zbyhu » So paź 03, 2020 5:16 pm

W moim przekonaniu liderem wytrzymałości są Michelin Pilot Road, nieważne której generacji.
Ludzie robią na nich jakieś kosmiczne przebiegi.
Niemniej mam porównanie tylko z Pirelli Angel GT i Diablo Strada, innych gumiaków turystycznych nie przerabiałem. Jakoś nie po drodze mi z Dunlopami, czy Metzelerami.
Obrazek
Avatar użytkownika
zbyhu
Nightmare
 
Posty: 7385
Dołączył(a): Pt wrz 03, 2010 6:14 pm
Lokalizacja: Rybnik
Wiek: 40
Motocykl: CBF1000, Tiger900GT
W siodle: >300 kkm

Re: [Opinia] Michelin Pilot Road 5

Postprzez nocny » So paź 03, 2020 5:34 pm

U mnie w cbf PR4 przód wytrzymał jakieś 17 tys km a tył około 12-14 tys. Tak zjechałem 3 komplety

Pozdrawiam
Marcin Jan
Pozdrawiam
Marcin Jan

mistrz prostej spod świateł
Avatar użytkownika
nocny
Maniak
 
Posty: 1774
Dołączył(a): Śr lis 28, 2012 12:51 pm
Lokalizacja: Ruda Śląska
Wiek: 47
Imię: Marcin
Motocykl: CRF 1100
W siodle: <100 kkm

Re: [Opinia] Michelin Pilot Road 5

Postprzez raphi » So paź 03, 2020 5:42 pm

A ja swoją CBF'ą zjeżdżam już 2-gi komplet Pirelli Angel ST. Mogę śmiało powiedzieć, że jest to świetna guma do moich skromnych możliwości. Opona w sposób bardzo przewidywalny sygnalizuje początek braku przyczepności - pod warunkiem, że nie przegniemy za bardzo, ale ja staram się nie przeginać a poza tym mam stracha na przeginanie.

Kilka razy miałem w zakręcie tak, że oponka bardzo subtelnie ale wyraźnie zaczynała puszczać i lekko odjeżdżać na zewnętrz zakrętu. Działo się to za każdym razem w zacienionym winklu w którym asfalt okazał się wilgotny. Ostatnio taki sygnał dostałem na przelocie z Petersem na pierwszym fajnym zakręcie na trasie, na który jak zwykle wpadłem jak dzik w kartoflisko.

Opona szybko się nagrzewa - w zasadzie wystarczy jej kilka mocniejszych dohamowań i przyspieszeń albo z 10 zakrętów i już można pogłębiać zakrętaski :) Trzyma stabilnie, szczególnie przy wyższych prędkościach i na długich i szybkich łukach, które wprost uwielbiam, a których niestety nie ma zbyt wiele.

W dobrą pogodę i na dobrym asfalcie trzyma też mocno na złożeniach przy których przycierają podnóżki (zdarza mi się to niezwykle rzadko i zazwyczaj niechcący) - uwaga, mowa cały czas o CBF'ie 600, w której podobno podnóżki są za nisko :eek:

Świetny turystyk, który daje MI pewność na różnych asfaltach, na suchym i mokrym. W deszczu to ciężko mi powiedzieć jak to trzyma, bo ja w deszczu jeżdżę jak pizda i przeraźliwie boję się mocniej pochylić. Przy takiej jeździe to pewnie każda opona trzyma. A jako, że jeżdżę 600, która zdaniem niektórych w ogóle nie jedzie to oczywiście nie zrywa mi przyczepności przy przyspieszaniu pod warunkiem, że nie wjadę na ten czarny smolisty kawałek, na którym ślizga się wszystko jak na lodzie.
...ale co ja tam wiem.
Avatar użytkownika
raphi
Nightmare
 
Posty: 14107
Dołączył(a): Pn wrz 20, 2010 6:41 am
Wiek: 46
Imię: Rafał
Motocykl: Osiołek
W siodle: 200-300 kkm

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Dla motocykla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości