
abak napisał(a):Pani, która ubezpieczała nie wiedziała co w tym przypadku znaczy 'samodzielne', zadzwoniła do centrali Allianza i przekazała mi słuchawkę
Romek napisał(a):abak napisał(a):Pani, która ubezpieczała nie wiedziała co w tym przypadku znaczy 'samodzielne', zadzwoniła do centrali Allianza i przekazała mi słuchawkę
Co raz częściej widzę i sam doświadczyłem takiej praktyki i to w najróżniejszych punktach obsługi klienta, ubezpieczyciel, dystrybutor czy sieć telefonii. Czy to oznacza że za obsługe klienta odpowiada nieprzygotowany idiota który nie potrafi rozwiązać wydaje sie prostego problemu z którym przychodzi zainteresowany do wyznaczonego punktu?
AbramsPl napisał(a):Witajcie. Dziękuję za liczne podpowiedzi. Chcę jeszcze raz sprostować moje wątpliwości.
Czy salon sam za mnie może zarejestrować motor? Mieszkam 180km od salonu i w kwietniu zamierzam odebrać motor i na nim wrócić do domu. Jakoś nie widzę tego żeby kilka razy jeździć taki dystans.
Co do ubezpieczenia to mam już teraz sieczke w głowie i nie wiem co najlepiej wybrać i na czym się skupić.
Jak długo powinienem go docierać? Czy to dalej obowiązuje w nowych modelach? Jak prawidłowo powinienem go dotrzeć?
Rozumiem że na przeglądy mogę jeździsz do każdego innego salonu Hondy i nie tracę gwarancji. Jak długi jest okres gwarancyjny w przypadku nowego motocykla?
Pozdrawiam.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości