Nadszedł ten czas, gdzie z bólem serca wystawiam moto na sprzedaż.... Z sentymentu do forum wrzucam najpierw tu ogłoszenie.
Motocykl zakupiłem w 2013r od prywatnego właściciela z Polski. Jestem drugim właścicielem w PL. Motocykl pochodził z importu -wg informacji z systemu rządowego nie były rejestrowane żadne szkody za granicą.
Prawdopodobnie Honda była po jakimś drobnym szlifie, ponieważ bak był malowany.
Motocykl w moich rękach jest od 11 lat, gdzie przejechałem nim niecałe 10tys km (aktualny przebieg: 47463km).
Po zakupie motocykla na dzień dobry zostało wymienione:
- kompletne sprzęgło z linką
- wymiana zestawu napędowego
- wymiana łożyska główki ramy (wymienione łożysko było fabryczne, co wskazuje na prawdziwy przebieg)
- wymiana łożyska tył + uszczelniacze
Na moto miałem jedną niegroźną wywrotkę, w sumie po tym zostało naprawione:
- wymiana rury nośnej zawieszenia przód
- wymiana uszczelniaczy oleju przód
Kolejne lata to eksploatacja, wymiana klocków, olejów i filtrów. Olej i filtr oleju były wymieniane co roku, łańcuch smarowany co 300km,
Olej MOTUL 5100 10W40.
Przez te 11 lat nie nakręciłem za wiele kilometrów, z każdym rokiem coraz mniej (obowiązki, dzieci....) Można sprawdzić historię. Jednego roku
pojechałem tylko na przegląd techniczny
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Honda sprawowała się wzorowo, nigdy mnie nie zawiodła. Moim zdaniem to bardzo udany motocykl. Idealny dla osoby rozpoczynającej przygodę z motocyklem. Z mojej strony nigdy nie było palenia gumy czy stawania na kole, ponieważ nie jestem typem, który szuka mocnych wrażeń. Chciałem mieć motocykl sprawdzony, pewny i na lata.
Dodatkowo motocykl wyposażony w pojemny kufer Givi, podgrzewane manetki Oxford (sterownik wymieniony, z płynną regulacją), szyba wysoka Puig 4620H (aktualnie zdjęta), uchwyt do telefonu z gniazdem USB. To wszystko bardzo przydaje się szczególnie w dalsze podróże.
Motocykl przez cały czas był garażowany. Zimę spędzał w garażu na stojaku. Odpala bez problemu, obroty nie falują, silnik pracuje poprawnie.
Technicznie nie ma się do czego przyczepić, moto jest gotowe do jazdy i przez kolejne tysiące kilometrów można się nim cieszyć bez konieczności jakichkolwiek napraw
Na nowy sezon dorzucam olej + filtr.
Do motocykla/kufra posiadam zapasową parę kluczy.
Hondę zmieniam, ponieważ mam plan na bardziej offroadową maszynę
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Nr telefonu: 505445151
CENA: 9500zł (do negocjacji)
vin: ZDCPC39C04F002908
nr rejstacyjny: WF3531
data pierwszej rejestracji: 24.06.2004
Data ważności polisy: 11.08.2024
Badanie techniczne ważne do 20.05.2024
Fotki i filmik można zobaczyć tu: https://drive.google.com/drive/folders/ ... drive_link