Historia Honda CBF 1000 SC 58 z 2009 r.
Pojawiła się na naszym forum 10.05.2014 r.
W maju 2013 roku pojechałem do Honda Plaza na swojej ówczesnej CBF 600 i dokonałem zamiany na
CBF 1000, którą klient zostawił w rozliczeniu.
Honda została kupiona we Francji, ale natychmiast trafiła do Polski i tu miała swoją pierwszą rejestrację.
Klient przejechał na niej przez 5 lat niecałe 9000 km.
Zaskoczyła mnie łatwością prowadzenia, nawet w porównaniu z CBF 600.
Okazało się, że ma nieco niżej środek ciężkości i bardzo łatwo się ją prowadzi.
Była niemal na wszystkich dotychczasowych zlotach forumowych od momentu
zagoszczenia na forum oraz na wielu innych zlotach.
Woziła mnie też do pracy, po zdjęciu bocznych kufrów świetnie przeciska się między autami.
Alternator – największa bolączka litrów Hondy. Padł podczas podróży w Bieszczady.
Wiosną 2017 r. został wymieniony w Honda Plaza na alternator pozbawiony wady.
Przy tej okazji Honda dostała woltomierz KOSO.
W lipcu 2017 dostała nowe grzane manetki Daytony (ponieważ dotychczasowe manetki Oxford zakończyły żywot), oraz wskaźnik biegów GI-PRO dedykowany do CBF'a - fenomenalnie reaguje i pokazuje właściwy bieg.
W marcu 2018 r. dostała nowe opony Michelin Pilot Road 4 oraz nowy akumulator.
Przed sezonem 2019 r. był duży przegląd i dostała nowy napęd DID.
W tym momencie przebieg wynosił 49508 km.
W styczniu 2021 był przegląd, na którym dostała nową główkę ramy i nowe klocki hamulcowe na przód i tył, przy przebiegu 55055 km.
Wszystkie przeglądy i serwis, od zakupu motocykla do dziś, były wykonywane w ASO Honda Plaza.
I tak sobie dojechaliśmy do 13.05.2022 r. z przebiegiem 59270 km.
Ponieważ jeździmy sobie nadal, przebieg na pewno jeszcze nieco wzrośnie,
w końcu znamy się już 9 lat
Jak widać na zdjęciach, poza gadżetami takimi jak woltomierz i wskaźnik biegu,
Honda ma komplet kufrów GIVI: dwa kufry boczne V35 i kufer centralny Maxia.
Daje to 2 x 35 plus 55 litrów pojemności.
Jest się w co spakować w dwie osoby