Hi, na razie tu zostawię ogłoszenie, może się uda nie stracić z CBFą kontaktu
Rok produkcji 2007, w 2008 wyprowadzony z salonu Hondy w Katowicach i zarejestrowany przez poprzedniego właściciela. Moto kupiłem od niego na jesieni 2010 r., z przebiegiem 9700km. Na śrubach były jeszcze kropki serwisowe. Oględziny przeprowadziłem z pomocą kolegów, doświadczonych motorzystów, którzy potwierdzili super stan i bezwypadkową przeszłość.
Od tej pory moto w moich rękach, jestem jego jedynym użytkownikiem, przejechać się dawałem tylko tym kolegom, którzy umieją jeździć.
Moto doposażyłem w:
- stalowy oplot przednich przewodów hamulcowych
- stelaż szyby Palmers (regulowany w 2 płaszczyznach, pozwala optymalnie odgrodzić sie od warunków zewnętrznych, umożliwia też opuszczenie szyby poniżej położenia oryginału, co czyni motocykl najcichszą CBFą w województwie).
- grzane manetki Oxford
- handbary
- gniazdo zapalniczki
- akcesoryjną kierownicę Accel (szersza i wyższa od oryginalnej - fajna sprawa na trasie, dodaję oryginalną z oryginalnymi obciążnikami)
- gmole
- oliwiarkę hand made
- moto sprzedaję ze stelażami i 3 kuframi Givi (boczne użyłem może 2-3x), do każdego kufra 2 oryginalne kluczyki.
Motocykl absolutnie bezwypadkowy, bezkolizyjny i bezszlifowy. 3 razy położony na boku (dokladnie tak) przy prędkości 0 km/h, gdy stojąc w miejscu, przechyliłem go zbyt mocno, przeszedł przez punkt 0 i pomimo walki klapnąłem obok niego na tyłek. I to tyle przez 12 lat.
Nie kombinowany, nie picowany do sprzedaży (zacząłem czyścić kolanka Autosolem, ale szybko mi się znudziło. Ale to pokazuje, że jeśli ktoś lubi, to możliwości są ). Po prostu dobry, bezawaryjny motocykl. Żaden element nie był klepany, spawany czy lakierowany.
Nowe klocki hamulcowe z przodu (czarne Galfer, na dotarciu).
Olej wymieniany nie, jako rzecze serwisówka, co 12kkm tylko zawsze na początku sezonu, przeciętnie co 5-6kkm.
W tym roku też kupiłem (syntetyk Valvoline + filtr Meiwa), a w związku z decyzją o sprzedaży, nastąpi jego oficjalne przekazanie nabywcy, któremu zostawię przyjemność pierwszej wymiany oleju.
Przebieg 68kkm, jak najbardziej prawdziwy - prowadzę na forum "statystykę" od dawna (---> jazda rekreacyjna), moto znane na zlotach forumowych.
2 oryginalne kluczyki.
Używany głównie w trasie (nie mylić z turystyką, na tę nie mam czasu), miasto widział rzadko - co pewnie będzie miało wpływ na stan zawieszenia i sprzęgła. Nie zna palenia gumy, wheelie, stoppie czy tp. - poprzedni właściciel, lat 40, przesiadał się na małego V-Stroma.
Nie jest to anonimowy, powypadkowy ulep od handlarza, znamy się z CBFą od jej dzieciństwa.
Szukałem wersji SilverLine (z dolnymi owiewkami), a że sie nie udało, to dokupiłem dolne owiewki Five Stars, dedykowane do tej wersji. Ich montaż uniemożliwia założenie gmoli - tylko saute ewentualnie crashpady, a wiedząc co te potrafią zdziałać w razie wywrotki, podciałem i rozsunałem te owiewki by zmiescić gmole. Jest to rzeźba, były naprężone i z czasem zaczęły rysować gmole, pękać i pojawiały sie odpryski lakieru. W koncu zaczęły szpecić moto, wiec sciagnąłem. Dodaję je do moto może nabywca będzie miał jakiś na nie pomysł.
Więcej zdjęć na maila.
Cena - 16.500 zł, do uzgodnienia