A gdzie drugi kluczyk?
Sprowadzony z Włoch, gdzie sezon trwa dłużej niż u nas, moto ma już 13lat, a przebieg to 20k km.
Oczywiście, że oryginalny...
Więc albo kręcony, albo moto po stłuczce/wypadku został zostawiony u ubezpieczyciela, który zabrał jeden kluczyk, a wrak moto sprzedał dalej. Zalecałbym ostrożność. Jakoś nie mogę uwierzyć w ten przebieg, ale może jest uprzedzony do sprzedawców
A co zwrócić uwagi:
Na wszelkie plastikowe uchwyty, złączki, mocowania - które podczas gleby pękają bardzo szybko.
A tak to standardowo: DOT opon, grubość tarcz i klocków, ograniczniki czy są całe, żeberka chłodnicy, napęd czy równomiernie wyciągnięty i zębatki nie są gwiazdkami ninja.
Zdaje mi się czy napęd jest w połowie zużycia? Czy to oryginał?
Jakiś VIN niech Ci prześle, aby można było sprawdzić w necie historię moto. Może gdzieś coś będzie.
Może jeszcze ktoś coś z forum dorzuci od siebie
...be brave like those Soldiers who die in a battle...