Switch to full style
Tu weryfikujemy i oceniamy wystawione na sprzedaż motocykle.
Odpowiedz

CBF 1000 Weryfikacja ogłoszenia

Śr gru 18, 2019 5:35 pm

Witam wszystkich !
Chciałem prosić o weryfikację ogłoszenia sprzedaży CBF 1000. Przez telefon sprzedawca twierdzi oczywiście, ze wszystko cacy i tylko rejestrować i jechać. Moto z Anglii. Do miejsca oględzin mam dużo kilometrów do zrobienia i jestem nowicjuszem w temacie więc każda uwaga będzie cenna ! :)
Dzięki !
https://www.otomoto.pl/oferta/honda-cbf ... 937184710b
Ostatnio edytowano Śr gru 18, 2019 7:48 pm przez puls200, łącznie edytowano 1 raz

Re: CBF 1000 Weryfikacja ogłoszenia

Śr gru 18, 2019 5:55 pm

No mistrz! xcrazy

Zapraszamy do powitalni, to zawsze miło się najpierw przywitać, ludzie chętniej wtedy Ci pomogą.
A potem możesz wrzucić linka do ogłoszenia, bo nawet przy najszczerszych chęciach nie jesteśmy w stanie Ci bez niego pomóc.

Re: CBF 1000 Weryfikacja ogłoszenia

Śr gru 18, 2019 7:49 pm

zbyhu napisał(a):No mistrz! xcrazy

Zapraszamy do powitalni, to zawsze miło się najpierw przywitać, ludzie chętniej wtedy Ci pomogą.
A potem możesz wrzucić linka do ogłoszenia, bo nawet przy najszczerszych chęciach nie jesteśmy w stanie Ci bez niego pomóc.

Poprawione, to chyba z tych emocji :)

Re: CBF 1000 Weryfikacja ogłoszenia

N gru 22, 2019 2:59 pm

Serwus, widać ze zdjęć że moto zadbane 3 oryginalne kufry, akcesoryjne klamki, grzane manetki i fajne wydechy robią swoje. Jak dla mnie trzeba by pojechać i zobaczyć to cudo, przebieg raczej normalny. LWG

Re: CBF 1000 Weryfikacja ogłoszenia

N gru 22, 2019 7:47 pm

Opatulony kuframi i owiewkami, że nic nie widać. Z tych fotek raczej niewiele się dowiemy. Jak gość chce sprzedać, niech zdejmie dolną owiewkę i kufry i zrobi porządne foty + foty od góry. Inaczej jest to kupowanie kota w worku.

Re: CBF 1000 Weryfikacja ogłoszenia

Pn gru 23, 2019 10:35 am

SC58 miała złote felgi ?