CBF 1000S weryfikacja

Tu weryfikujemy i oceniamy wystawione na sprzedaż motocykle.

Re: CBF 1000S weryfikacja

Postprzez zbyhu » Pn lip 20, 2020 7:02 am

Marcpro napisał(a):A czy CBF 1000 to nie powinien mieć przypadkiem z przodu zacisków 3-tłoczkowych?
Bo ja tutaj widzę 2-tłoczkowe.

Ja tam ekspertem nie jestem, ale może to ulep?


Były fabrycznie wypuszczane wersje bez ABS. Miały czarne zaciski dwutłoczkowe z przodu.
Obrazek
Avatar użytkownika
zbyhu
Nightmare
 
Posty: 7385
Dołączył(a): Pt wrz 03, 2010 6:14 pm
Lokalizacja: Rybnik
Wiek: 40
Motocykl: CBF1000, Tiger900GT
W siodle: >300 kkm

Re: CBF 1000S weryfikacja

Postprzez rav143 » Pn lip 20, 2020 7:04 am

Witam.
Mała aktualizacja

Srebrna - sprzedała się

Pierwsza czarna - cena spora przebieg około 90 tys km, anglik

Druga czarna dołożyłem troche zdjęć do linku zrobionych osobiście.

Pooglądałem wczoraj motocykl, opony 7 i 8 lat, klocki z przodu kończą się tył nowe (wymieniane były też łożyska w tylnym kole), tarcze bez rantów, napęd sunstar tak jeszcze w mojej ocenie z 30 40% zostało (sunstar oryginalny był?), pooglądąłem wahacz, napęd (nowe zdjęcia) i stopki ta jedna jest przytarta faktycznie, reszta wygląda bdb, ogólnie motocykl miał jakąś nieduża przewrotkę na której ucierpiało lusterko jako tako na lakierze nie widać zabardzo uszkodzeń, na baku naklejki wyglądają na oryginalne są pod lakierem, na ogonie na lakierze i troche podeszło powietrze, w lagach były zmieniane usczelniacze około 2 3 lata temu, widać ślady odkręcania śrub, do tego podobno motocyklem za granica jeździła kobieta i był maksymalnie obniżony na lagach również (pewnie dlatego brak zaślepek zgubione czy co), z tego co pooglądałem motocykl nie nosi śladów jakiegoś dzwona (aczkolwiek mogę się mylić jest drobne podgięcie na chłodnicy od dołu, w jaki sposób nie wiem ), drobnej przewrotki tak, owiewki przednie pasują równo siedzą sztywno, sprawdzałem też latarką od środka nie widac pęknięć spawania rocznik sie zgadza na elementach karoserii wybite 2006/10 i chyba na jednym/9 albo 11 ja dobrze dojrzałem bo dostęp gorszy niż w 600, podczas jazdy nic nie telepie i nie brzeczy na czaszy, kierownica ma lekkie bicie po puszczeniu przy około 70/80km/h (może opona bo ma 8 lat), prowadzi się dobrze troszkę ciagnie na bok przy jeździe parkingowej ósemki przy głębszym skręcie (ale to chyba tez kwesti masy) łożysko głowki wygląda na ok, motocykl rozpędza się równo, biegi wchodza o połowę ciszej niż na tej srebrnej aczkolwiek głośno :msn-wink: jak na honde, nie jest pordzewiały lakier wygląda ok, jakieś dodatki jak na zdj, kufry mało używane, tłumiki ładne, kolanka wmiarę też, zalany motulem 7100, sprzegło troszkę głośniej pracuje po wciśnięciu wygląda na ok. Ile ten motocykl relatywnie jest wart? (zamieszczałem rano opis przez edycje ale sie nie dodał.)

Trzecią bez ABS oglądnę sobie w czwartek.
Ostatnio edytowano Pn lip 20, 2020 3:46 pm przez rav143, łącznie edytowano 2 razy
Przyszedł Pan i zobaczywszy pracę naszą był zadowolony, zapytawszy o zarobki nasze usiadł i zapłakał...
rav143
Użytkownik
 
Posty: 69
Dołączył(a): Śr sty 02, 2013 1:37 am
Lokalizacja: Podkarpacie
Wiek: 36
Imię: Rafał
Motocykl: ETZ150/*/DR650,CB500
W siodle: <100 kkm

Re: CBF 1000S weryfikacja

Postprzez raphi » Pn lip 20, 2020 11:13 am

Nie polecam dużej i ciężkiej CBF-y bez ABS-u. Mnie uratował przed glebą z 5 razy - choć faktem jest, że wiedząc, że mam ABS nie uważałem przesadnie.
...ale co ja tam wiem.
Avatar użytkownika
raphi
Nightmare
 
Posty: 14107
Dołączył(a): Pn wrz 20, 2010 6:41 am
Wiek: 46
Imię: Rafał
Motocykl: Osiołek
W siodle: 200-300 kkm

Re: CBF 1000S weryfikacja

Postprzez Avalon » Pn lip 20, 2020 11:52 am

rav143 napisał(a):
Druga czarna dołożyłem troche zdjęć do linku zrobionych osobiście.

Trzecią bez ABS oglądnę sobie w czwartek.


Czy dobrze widzę, że trochę chłodnica wgięta ?
Malcolm Young RIP 1953-2017
Avatar użytkownika
Avalon
Fanatyk
 
Posty: 3097
Dołączył(a): N paź 16, 2011 4:17 pm
Lokalizacja: Dawniej Wa-wa, teraz wieś na Mazowszu
Wiek: 59
Imię: Grzegorz
Motocykl: CBF1000A '8
W siodle: 100-200 kkm

Re: CBF 1000S weryfikacja

Postprzez zbyhu » Pn lip 20, 2020 12:47 pm

Chłodnica pogięta i malowana (przynajmniej na bokach).

Ale ten ciemny wahacz i sety każą mi przypuszczać, że to ulep. Nie widziałem nigdy klasycznego litra z takimi kolorami wahacza i setów.
Sprawdziłbym, czy roczniki felg pasują do rocznika motocykla.

Tam są też jakieś dziwne mostki kierownicy, ale to można powiedzieć, że ktoś podnosił lub obniżał kierownicę.
Obrazek
Avatar użytkownika
zbyhu
Nightmare
 
Posty: 7385
Dołączył(a): Pt wrz 03, 2010 6:14 pm
Lokalizacja: Rybnik
Wiek: 40
Motocykl: CBF1000, Tiger900GT
W siodle: >300 kkm

Re: CBF 1000S weryfikacja

Postprzez rav143 » Pn lip 20, 2020 3:42 pm

zbyhu napisał(a):Chłodnica pogięta i malowana (przynajmniej na bokach).

Właśnie to jest ciekawe bo zwracam na to uwagę jak oglądam czy 600 czy 1000 i na każdej odkąd zwracam uwagę jest tak malowane.

Powiem szczerze oglądąłem już troche tych motocykli i już ręce opadają zawsze jest coś do czego można sie przywalić grubiej, jak nie sprawy śledcze jak ten czarny wahacz to prowadzi sie jak pijana to widać ewidentnie ślady naprawy lub rzeźbienia.
Przyszedł Pan i zobaczywszy pracę naszą był zadowolony, zapytawszy o zarobki nasze usiadł i zapłakał...
rav143
Użytkownik
 
Posty: 69
Dołączył(a): Śr sty 02, 2013 1:37 am
Lokalizacja: Podkarpacie
Wiek: 36
Imię: Rafał
Motocykl: ETZ150/*/DR650,CB500
W siodle: <100 kkm

Re: CBF 1000S weryfikacja

Postprzez zbyhu » Pn lip 20, 2020 3:48 pm

Wszystko jest kwestią ceny i świadomości tego, co się kupuje.
Moja krowa też z Niemiec przyjechała po szlifie. Lewy wydech był urwany, pęknięta czacha, porysowana owiewka. Swoje zobaczyłem przy zakupie i świadomie motocykl wziąłem.
No i jeździ ze mną 14-ty rok.

Ideały są w salonie :).
Obrazek
Avatar użytkownika
zbyhu
Nightmare
 
Posty: 7385
Dołączył(a): Pt wrz 03, 2010 6:14 pm
Lokalizacja: Rybnik
Wiek: 40
Motocykl: CBF1000, Tiger900GT
W siodle: >300 kkm

Re: CBF 1000S weryfikacja

Postprzez maćko » Pn lip 20, 2020 4:41 pm

rav143 napisał(a):Powiem szczerze oglądąłem już troche tych motocykli i już ręce opadają zawsze jest coś do czego można sie przywalić grubiej, jak nie sprawy śledcze jak ten czarny wahacz to prowadzi sie jak pijana to widać ewidentnie ślady naprawy lub rzeźbienia.


Wybrałeś trochę zły moment na kupno moto - w środku sezonu. Mało kto sprzedaje bezproblemowe moto przed zakończeniem sezonu.
Romet Pony (motorynka), MZ ETZ 250, Honda XL 125 Varadero, HONDA CBF 500+, Yamaha MT03 660 ccm
Avatar użytkownika
maćko
Miłośnik
 
Posty: 912
Dołączył(a): Cz lip 07, 2011 8:21 pm
Lokalizacja: Mosina
Wiek: 49
Motocykl: MT 03

Re: CBF 1000S weryfikacja

Postprzez Avalon » Pn lip 20, 2020 4:56 pm

Spod pokrywy alternatora coś dużo "frędzli" wystaje.
Ewidentnie pokrywa alternatora była ścigana. Może z powodu spalonego stojana, a może .... :msn-wink:

Ale jak Zbyho napisał, to są mankamenty na które się godzisz lub nie, kupując motocykl używany.
Ja tez zdejmowałem lewą pokrywę do wymiany stojana, ale takich glutów u mnie nie znajdziesz xdirol
Malcolm Young RIP 1953-2017
Avatar użytkownika
Avalon
Fanatyk
 
Posty: 3097
Dołączył(a): N paź 16, 2011 4:17 pm
Lokalizacja: Dawniej Wa-wa, teraz wieś na Mazowszu
Wiek: 59
Imię: Grzegorz
Motocykl: CBF1000A '8
W siodle: 100-200 kkm

Re: CBF 1000S weryfikacja

Postprzez rav143 » Pn lip 20, 2020 6:50 pm

Za motocyklem patrzę od jesieni od czasu do czasu, potem wirus wiadomo jak było i jest. Jak coś sie fajnego po zdjeciach trafia to oglądam. Ten co go teraz wałkuje tutaj wmiare mi odpowiada bo oglądąłem już kilka 600 i 1000 i ten jest poruwnując dobry. tylko pytania się nasuwają forumowe xwink, zawsze też pytam o powód sprzedazy itd. Często wynajduję rzeczy o których właściciele nie mają świadomości że są iwdentne slady wypadku albo udają ze nie wiedzą, a z ewidentnymi sladami konkretniejszego wypadku niż lekki szlif czy przewrotka motocykla nie chce. Dlatego zastanawia mnie ten wahacz sety, ta wgniotka na chłodnicy (mogła tez powstać przy robieniu uszczelnaiczy jak ktoś coś robił nie wiadomo jak). Mam tolerancje że ideałów nie ma xdirol

Zwróciłem uwagę na ten "sylikon" ma to konsystencje gumy bardziej niż sylikonu zwykłego, no i jak sie wpatrzysz idzie też na miskę olejową. Nie wiem co tam oryginalnie jest czy uszczelki czy też jakieś szczeliwo.
Przyszedł Pan i zobaczywszy pracę naszą był zadowolony, zapytawszy o zarobki nasze usiadł i zapłakał...
rav143
Użytkownik
 
Posty: 69
Dołączył(a): Śr sty 02, 2013 1:37 am
Lokalizacja: Podkarpacie
Wiek: 36
Imię: Rafał
Motocykl: ETZ150/*/DR650,CB500
W siodle: <100 kkm

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Weryfikacja ogłoszeń

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości