Switch to full style
Tu weryfikujemy i oceniamy wystawione na sprzedaż motocykle.
Odpowiedz

CBF 1000 - proszę o opinie

So gru 12, 2020 4:25 pm

Cześć,
Chciałbym zasięgnąć opinii forumowych kolegów na temat tego egzemplarza jeśli jesteście w stanie coś na jego temat po zdjęciach powiedzieć.

https://www.otomoto.pl/oferta/honda-cbf ... DuBP5.html

Jestem całkowicie zielony więc za każdą opinię i zwrócenie uwagi na coś będę wdzięczny.

Re: CBF 1000 - proszę o opinie

So gru 12, 2020 5:34 pm

Co to za szyba?

Re: CBF 1000 - proszę o opinie

So gru 12, 2020 5:53 pm

Nie wiem, ale wygląda całkiem przyzwoicie.

Re: CBF 1000 - proszę o opinie

N gru 13, 2020 8:33 am

Miałam taką przy cbf600 - fajnie wygląda, ale jak nie spasujesz ze wzrostem to takie turbulencje wbijają na kask że odechciewa się jazdy, po godzinie to już męczarnia :wacko: . ...ewentualnie można jeszcze się poskładać jak na sporcie - wtedy fakt - jest cicho

Re: CBF 1000 - proszę o opinie

N gru 13, 2020 10:00 pm

Oczywiście do dalszej weryfikacji ale specjalnie sprawdziłem na moich zdjęcia mojej byłej Cbf i przy 60000 km wydaje się że był mniejszy rant na tarczach (a w zasadzie prawie go nie widać na fotce). W tej z ogłoszenia wydaje się duży ale wiadomo może kwestia samego zdjęcia.
Nie widzę też śladów wytartych setów o butów u mnie pojawiły się przy ok. 30.000 km oczywiście to też dużo zależy od kierownika i butów ale generalnie w Cbf się sety wycierają.
Bardzo podobną szybę albo taką samą założyłem testowo i było zdecydowanie gorzej niż zestaw oryginał + deflektor. Szyba była polskiego producenta chyba loster.

Ps. Na lagach ma wybite numery można poszukać na innych częściach czy są zgodne o czy w ogóle są.
Czy przypadkiem nie jest takie oznaczenie popularne we Francji? Jeśli moto jest z Francji zapytaj o drugi oryginalny kluczyk. Jeśli brakuje to olej ofertę.

Pozdrawiam
Marcin Jan

Re: CBF 1000 - proszę o opinie

N gru 13, 2020 11:49 pm