1. Leżał na lewej i na prawej stronie. Na lewej już miał założone crashpady, na prawej przed założeniem bo crashpad nieruszony.
2. Jeżeli leżał z crashpadem to BARDZO WNIKLIWIE posprawdzaj ucho do którego jest zamocowana rama i crashpad - w tym miejscu, przy zwykłej parkingówce ucho potrafi się wyłamać i przy okazji wywalić dziurę w bloku silnika. Obejrzyj te uszy z lewej i z prawej w poszukiwaniu klejenia. W ogóle crashpady do zdemontowania natychmiast po zakupie. W CBF'ach montujemy tylko gmole (powiedziałem to ja, który jeździ z crashpadami 3 sezon - ale zamontowanymi przy ramie a nie bloku - czyli wyłamie się mocowanie w ramie
3. Chyba lewy dekiel był zdejmowany. Sprawdź po śrubach. Silikon czarny jest jakoś niechlujnie (niefabrycznie) położony. Czy ucierpiał podczas gleby? Czy może z innego powodu ktoś zaglądał do alternatora?
4. Tylna opona z marca 2017 = do wymiany! Przednia pewnie przy okazji - 800 zł.
5. Sprawdź napęd (łańcuch i zębatki) czy nie jest przeciągnięty nierówno. Po zdjęciach trudno wyczuć ile ma. Świeci się trochę więc jeździł na sucho (zapewne nie ma olejarki). Jeśli będzie do wymiany - licz 500 - 700.
6. Tylko 1 kluczyk? Bez kompletu bym nie kupował! Z tym może się wiązać sporo problemów. I nie wierzyłbym w bajki że poprzedni właściciel zgubił. Bez kompletu kluczy nie dostaniesz AC - tzn. ubezpieczyciel Ci chętnie sprzeda, ale jak będziesz chciał skorzystać to Ci nie wypłaci nic. Poza tym ktoś może go sobie zostawić i Ci buchnąć moto. A do tego jeśli moto sprowadzone z 1 kluczykiem to tamtejszy ubezpieczyciel przy szkodzie całkowitej zabierał 1 kluczyk.
7. Gdzie jest oryginalny wydech? Skoro sobie wymienił na nowy to oryginalny powinien mieć. Jeśli ucierpiał przy dzwonie to obejrzyj rury aż pod kolektory, czy nie są pokrzywione.
8. Sprawdź łożysko główki ramy: postaw moto na centralce, stań z przodu motocykla, mocno szarp za lagi przód - tył. Jeśli poczujesz JAKIKOLWIEK luz, łożysko główki ramy do wymiany.
9. Wykrzywiona dźwignia zmiany biegów.
10. Wkręcane ograniczniki z podnóżków są starte... albo ktoś winklował grubo po torze, albo starły się przy szliwie?
11. Tarcze mają już wyraźne rowki. Warto sprawdzić ich grubość. Jeśli mają 3,5 mm to nadają się do wymiany - spory koszt! Na oko zdradzają około 80 tkm przebiegu. Sety zaś i manetki zdradzają przebieg niższy. Trudno wyczuć.
12. W dolnej części śruby od regulacji zaworów są jakieś wypryski pod lakierem. Dziwne.
13. W okienku kontrolnym stanu oleju... nie widać oleju. Jeśli moto świeżo odpalone to normalne, ale jeśli na zimno go tam nie będzie to motocykl jeździ z niskim stanem oleju - od razu odpuszczamy zakup!
14. Sprawdź łożyska kół, szarpiąc za koła z boku i obracając delikatnie.
15. Podczas jazdy próbne zwróć uwagę po jakim czasie przy pracy na postoju załącza się wentylator - aby nie czekać zbyt długo, może być po jeździe próbnej. W 600 jeśli układ chłodzenia i silnik działają prawidłowo to trzeba poczekać około 2 minuty przy pracy na biegu jałowym.
16. Sprawdź jak się prowadzi, czy prosto, czy nie trzepie kierownicą (może trzepać bo jest założony kufer a gumy już stare).
Generalnie motocykl zaniedbany. Widać, że serwisu dawno nie widział. Ani myjni.
Ja chyba bym nie wziął i jeszcze poszukał trochę ładniejszego egzemplarza. A jeśli wszystko wyjdzie dobrze to dałbym max 9k.
Szkoda, że swojego jeszcze nie sprzedaję w tym roku, lepiej wyposażona i chyba dużo lepiej zadbana
viewtopic.php?f=26&t=7641&hilit=black+widowPowodzenia!
...ale co ja tam wiem.