Voge 900

Dział poświęcony motocyklom innych marek.

Voge 900

Postprzez raphi » Cz kwi 25, 2024 1:49 pm

To Tigery od Triumpha wjechały już na poziom GSów. Są iluzorycznie tańsze. Ja z motocykla jestem zadowolony chociaż dzisiaj przy tym wyborze i cenach to za cenę Tigera mógłbym kupić 2 w pełni wyposażone sprzęty, np. Royal Enfield jakiś + taki chiński motocyklowy SUV. I pewnie Tigera bym nie kupił. Ale wtedy nie było za bardzo dobrej alternatywy. Dziś można nawet Hondę NX500 przygarnąć która jest świetnym sprzętem do włóczenia się po świecie a kosztuje trzydzieści parę koła.
...ale co ja tam wiem.
Avatar użytkownika
raphi
Nightmare
 
Posty: 14218
Dołączył(a): Pn wrz 20, 2010 6:41 am
Wiek: 46
Imię: Rafał
Motocykl: Tygrysek
W siodle: 200-300 kkm

Re: Voge 900

Postprzez adamlca » Pn lip 15, 2024 7:14 pm

Tak przy okazji...
Bylem dzis w legnickim Motorlandzie.Maja Voge 900 do jazd testowych.Kove 800X tez.Warunki jazd;
2000zl kaucji.
200zl za dwie godziny.Odliczane od ceny motura gdy go kupimy.Czyli po staremu,bo w ub.roku z TRK702 bylo identycznie.
Tej klasy motocykle w wypozyczalniach sa po okolo 400zl/dzien-szkoda slow.Podziekowalem.

Przy okazji.Kove kupic mozna ale kufry w cenie 4500 beda dopiero zima...wyzsza szyba tez.A oryginalna szczatkowa.Chyba ze ktos to kupi faktycznie do offu bo 27cm przeswitu toto ma.
Kove silnik ma od KTMa.Przy czym jak podkreslaja to nie KTM produkuje silnik dla Kove a odwrotnie.Na moje pytanie co z walkami rozrzadu ktore predko padaja szef mowi ze gore silnik ma zmieniona i problemu nie bedzie.
Klienci to sprawdza...
Litr jest jak Media Markt-nie dla idiotow.
adamlca
Maniak
 
Posty: 1602
Dołączył(a): Pn gru 02, 2019 5:44 pm
Lokalizacja: legnica
Wiek: 58
Imię: adam
Motocykl: CBF1000 A
W siodle: <100 kkm

Re: Voge 900

Postprzez adamlca » Śr wrz 04, 2024 11:05 am

Na forum Suzuki w maju jeden gosc kupil ten sprzet i juz trzasnal 12tys km.Wczesniej jezdzil DL650.Tak pisze;

No chyba przyszedł czas na małe podsumowanie bo już 12 tys. pykło:

Tak nabyłem pod koniec czerwca Voge 900 DSX w kolorze taki jaki był czyli niby niebieski :) (tak czarny jest ładniejszy ale wtedy nie było a mój motocykl jakoś się tak sprzedał wiec zostałbym bez)

Miałem mieszane uczucia co do tego wyrobu ale wszystkie pozostałe testy innych motocykli jak i dziennikarska demówka, która gdzieś tam mi się nawinęła po drodze której mogłem dłużej pokorzystać utwierdziła mnie w przekonaniu że nie ma doskonałych motocykli ale.....

Trzeba zacząć od tego co dostajemy w cenie standardowej po za motocyklem kompletnie ubranym jeżeli chcemy - mi te stelaże ORI nie pasowały do obecnych bagaży wiec bez kufrów i bez stelaży tylnych. Ale w zamian mamy w standardzie:
1. Tempomat
2. podgrzewane manetki
3. Podgrzewane siedzisko
4. Halogeny zintegrowane z przełącznikiem fabrycznym i ikona na wyświetlaczu
5. Opcja doświetlania zakrętów (głupia bo działa po kierunkach aktywnych ale jest) (wersja ala KIA)
5. Rejestrator jazdy z poprawnym jakościowo zapisem jak i możliwością robienia zdjęć w czasie jazdy dedykowany przycisk.
6. Połączenie z tel blutut, ale bez możliwości wyboru książki telefonicznej, służy bardziej jako powiadomienia i odebranie odrzucanie połączeń
7. Możliwość skorzystania z NAVI Voge dość prymitywne. ale pokazuje kierunek jazdy, kolejność zjazdów podpowiedzi skrętów itp
a) Dostępna na razie wersja ekranu Android Auto Asia :) z czasem pewnie pojawią się inne
8. Płyta pod silnikiem nie jakas turbo osłona ale jest
9. Centralka (stopka centralna)
10. Gmole
11. Radar zajętości pasa w lusterkach
12 Radar nadjeżdżającego pojazdu gwałtownie z tyłu - odpala sie choinka kierunków światła stopu, pieknie odstrasza zbyt ambitnych
13 ABS i TCS (bez stopniowania)
13.Cztert mapy od Rain, Road, Sport po ENDURO (wyłączony ABS i TCS)
14. Amortyzator skrętu
15 Zawieszenie Kayaby z przodu pełna regulacja (napięcie wstępne, tłumienie odbicia, tłumienie kompresji)
16. Regulacja napięcia wstępnego jak i tłumienia odbicia tylny Amorek
17. QuickShifter


Mój motocykl był jednym z pierwszych jakie przyszły na rynek wiec walczyłem chwile z bolączkami młodości, jak złe połażone wiązki przy kierze narażone na przetarcie, śrubki od plastików, które trzeba było dokręcić, ale to już bardziej wada przeglądu 0.

W kilku słowach zalety:
1. Po za wyposażeniem naprawdę bogatym mamy
2. Brakujące w Vstrom 650 kuce i moment jest czym poszaleć
3. Wysokość prześwitu i zawieszenie
4. Przednie koło 21 Cali które nie przeszkadza w kładzeniu i skręcie na Asfalcie
5. Przyzwoite spalanie (rzeczywiste według mnie miedzy 4,3 a 5,7 ) producent zaniża jakieś 0,4 na 100 km
6. Motocykl wszechstronny cały czas z rozwijanym oprogramowaniem , możliwość wgrania samemu przez AP wifi

Wady
1. trzeba kręcić słaby dół
2. grzeje po nogach
3. Skrzynia rodem z BMW, aczkolwiek zmiana oprogramowania w mapach w najnowszych wersjach w cudowny sposób leczy działania topornego quicksiftera, bardzo ciekawe :)
4. Mały zbiornik paliwa, zdecydowanie po testach przy 300 km zasięgu warto zatankować nie zależnie co tam pokazuje wskaźnik paliwa (rezerwa dwustopniowa ale chyba tak na max 50 km zasięgu)

Ogólnie zaskoczył mnie bardzo pozytywnie, jakością wykonania, jego w sumie dość duża wszechstronnością. Po przyzwyczajeniu się do odpowiedniej synchronizacji obrotów, mocy i przełożeń staje się bardziej przyjemny niż na początku. Zdecydowanie brakujące kuce w 650 tu z dużym zapasem pozwalają komfortowo podróżować. Na razie w ciągu 2 miesięcy nie całych udało cię nakręcić 12 tyś km i żadnych innych wad po za powyższymi można powiedzieć uciążliwościami nie stwierdzono.



Wady to przede wszystkim choroby wieku dziecięcego czyli nie dopracowany soft juz obecnie 3 wersja ja jeszcze nie dorwałem,
Druga wada to słabo poinformowani dealerzy, więcej znajdzie sie na FB włoskich użytkowników. :)
To co BMW poprawiło w GS900, być może kiedyś tam trafi do Voge, na razie jest on zatrzymany technologicznie bliżej GS850, Czyli dość niedopracowane mapy Trakcja typu ON/OF i ABS tak samo. Żadnego stopniowania tych układów. Więc w terenie lepiej to wszystko wyłączyć chyba ze ktoś się lubi szarpać z motocyklem.

W piątek przegląd po 14 tys na razie serwis w ASO Suzuki nie mam zastrzeżeń, ceny serwisu po nie wielkich upustach nie przekraczają 700 PLN ale to Olej , filtry i tyle , plus np. regulacja świateł lub naciąg łańcucha. Dopiero przy 28 tys chyba weryfikacja zaworów jak pamiętam.

Zaleta serwisów dla mnie są interwały co 7 tys, choc tu tez brak konsekwencji, nowy soft serwis zapala się co 10 tys, w moim co 5 tys. ale kasowalne ze sterowania w menu.
Możliwość samodzielnej podmiany softu ekranu, ECU itp poprzez AP Wifi
Litr jest jak Media Markt-nie dla idiotow.
adamlca
Maniak
 
Posty: 1602
Dołączył(a): Pn gru 02, 2019 5:44 pm
Lokalizacja: legnica
Wiek: 58
Imię: adam
Motocykl: CBF1000 A
W siodle: <100 kkm

Voge 900

Postprzez raphi » Cz wrz 05, 2024 12:21 am

Chińczycy ewidentnie zasadzili solidnego kopniaka w 4 litery europejskim i japońskim producentom. I dobrze, konkurencja jest dobra dla nas :)

Ja w moim TT ani połowy tego wyposażenia nie mam. Na szczęście jest dobry cornering abs i kontrola trakcji. Są 4 mapy, w tym terenowa. Fajny wyświetlacz i parę innych podstawowych rzeczy. Manetki grzeją słabo. Dupy grzanej nie wziąłem a za quickshifter zapłaciłem ekstra 2k.
...ale co ja tam wiem.
Avatar użytkownika
raphi
Nightmare
 
Posty: 14218
Dołączył(a): Pn wrz 20, 2010 6:41 am
Wiek: 46
Imię: Rafał
Motocykl: Tygrysek
W siodle: 200-300 kkm

Re: Voge 900

Postprzez Bloodhound » Cz wrz 05, 2024 9:11 am

Taka lektura z perspektywy kogoś, kto kupił nowy motocykl europejskiego producenta z przedziału premium, kończy się wzięciem Prozacu. ⟵⁠(⁠o⁠_⁠O⁠)
Z drugiej strony - i to zawiera również powyższa recenzja - nie wszystko, co tak ładnie wygląda na papierze, działa równie sprawnie w rzeczywistości. Cena produktu jak wiadomo, to nie tylko koszty marketingu i "dopłata do logo marki", ale przede wszystkim koszty badań i testów.
Tu najczęściej wychodzą różnice, bo coś niby działa, ale niezupełnie zgodnie z oczekiwaniami. Tępo działający QS można przeboleć. Pytanie, jak sprawnie będą działać systemy bezpieczeństwa. Jeśli pojawi się w specyfikacji taki cornering ABS, czy tempomat adaptacyjny za połowę ceny, czy będzie można temu zaufać? Chińczycy nie mają dylematów związanych z tymi kwestiami, jeśli w grę wchodzi zdobycie rynku i biznes.
Natomiast jak najbardziej kibicuję wchodzeniu na rynek kolejnych producentów z uwagi na pobudzenie konkurencji i w nadziei n na otrzeźwienie cenowe.

Tapatalknięte
If it has pistons or tits, it must be expensive.
Avatar użytkownika
Bloodhound
Miłośnik
 
Posty: 532
Dołączył(a): So wrz 06, 2014 9:39 am
Lokalizacja: SZY
Wiek: 54
Imię: Jacek
Motocykl: NC/KTM
W siodle: 100-200 kkm

Re: Voge 900

Postprzez raphi » Cz wrz 05, 2024 7:33 pm

Bardzo słuszny głos w sprawie. Zgadzam się i podpisuję.
...ale co ja tam wiem.
Avatar użytkownika
raphi
Nightmare
 
Posty: 14218
Dołączył(a): Pn wrz 20, 2010 6:41 am
Wiek: 46
Imię: Rafał
Motocykl: Tygrysek
W siodle: 200-300 kkm

Re: Voge 900

Postprzez Gitner » Cz wrz 05, 2024 7:41 pm

Rozmawiałem ostatnio o chińczykach z moim mechanikiem, powiedział, że po 30kkm sypie się w nich wszystko.
Gitner
Miłośnik
 
Posty: 545
Dołączył(a): Śr lip 11, 2018 8:40 am
Lokalizacja: Warszawa / Płock
Wiek: 46
Imię: Przemek
Motocykl: NC700X '12
W siodle: <100 kkm

Re: Voge 900

Postprzez adamlca » Pt wrz 06, 2024 7:54 pm

Gitner napisał(a):Rozmawiałem ostatnio o chińczykach z moim mechanikiem, powiedział, że po 30kkm sypie się w nich wszystko.


Nie zebym byl fanem chinszczyzny,ale...co ten mechanik serwisowal?Przeciez ten wysyp chinskich motocykli(takich od 500cm) to ostatnie kilka lat.I to wlasciwie tylko gdy rozmawiamy o Benelli ktore modelem TRK502 weszlo do Europy bodajze w 2017.Przynajmniej z tego rocznika na wloskim autoscout juz sa uzywane.I takie z przebiegiem ponad 30tys km(a sa i sporo wiekszym)trzymaja cene;
www.autoscout24.it/lst-moto/benelli/trk ... tate=N%2CU

Cala reszta wiekszych pojemnosciowo moto z chin weszla raptem 2-3 lata temu i jak byly serwisowane to w ASO.
Litr jest jak Media Markt-nie dla idiotow.
adamlca
Maniak
 
Posty: 1602
Dołączył(a): Pn gru 02, 2019 5:44 pm
Lokalizacja: legnica
Wiek: 58
Imię: adam
Motocykl: CBF1000 A
W siodle: <100 kkm

Re: Voge 900

Postprzez Nazarejski » Pt wrz 06, 2024 9:10 pm

adamlca napisał(a):Nie zebym byl fanem chinszczyzny

E no, trochę chyba jesteś... :smoke:
Każdy lubi inaczej...
Avatar użytkownika
Nazarejski
Fanatyk
 
Posty: 2660
Dołączył(a): So mar 07, 2015 5:39 pm
Lokalizacja: okolice Wieliczki
Wiek: 53
Imię: Tomečeq
Motocykl: Elvira NC750X
W siodle: 200-300 kkm

Re: Voge 900

Postprzez adamlca » Wt paź 01, 2024 11:09 am

Nazarejski napisał(a):
adamlca napisał(a):Nie zebym byl fanem chinszczyzny

E no, trochę chyba jesteś... :smoke:


Skoro jestem :tongue:
www.youtube.com/watch?v=3Cj5LHbRCkw
Litr jest jak Media Markt-nie dla idiotow.
adamlca
Maniak
 
Posty: 1602
Dołączył(a): Pn gru 02, 2019 5:44 pm
Lokalizacja: legnica
Wiek: 58
Imię: adam
Motocykl: CBF1000 A
W siodle: <100 kkm

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Inne marki

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości