Dział poświęcony motocyklom innych marek.
N paź 04, 2015 6:57 pm
Ale jest, qrw zapiał, ciężki jak nieszczęście. Sam przymierzałem się do niego kilka razy i... jednak nie. Na razie nie. Przetoczyć to do garażu, to już trzeba się porządnie zaprzeć a jak na miękkim podłożu zaczyna się walić to śmierć w oczach. Za to na arcydziurawej drodze płynie. Kontrola trakcji dla mnie super. Mocy mało. Odejście takie sobie. Kanapa z początku zachwyca, później wydaje się za miękka. W środkowym zakresie obrotów wibracje jak w 2-cylindrowcu. Ożłop. Ponoć motek bezawaryjny. Cena może nie zabija ale osłabia. Może kiedyś...
N paź 04, 2015 8:47 pm
Pod względem mocy może jestem skrzywiony...bo to człowiek póki co jak nie na CBF 600 to na małym DLu jeździ. Ale dla mnie jak rok temu weekend z nim spędziłem to było ożeszkurwajapierdoleciągniejaklokomotywa... czy coś w tym guście. Fakt - lekki nie jest. Ale można "przewidywać". W teren to się nie nadaje zupełnie - ale tutaj rozpatrujemy zastosowania miejsko autostradowe. Do tego się powinien nadać. Z DCT do miasta idealna zabawka.
Ja to muszę chyba wreszcie tego giejesa stestować...
Pn paź 05, 2015 7:09 am
Albo multistrada
Pn paź 05, 2015 7:36 am
I remont pieca co 50 tys km....
Pn paź 05, 2015 12:51 pm
Oj tam oj tam
Pn paź 05, 2015 12:55 pm
dzik napisał(a):Oj tam oj tam
Za 5 lat...
"Dziku, to jak? Przyjedziesz na zlota?"
"Eeekhm... nieee stary, nie mam czasu"...
A tymczasem motocykl w serwisie rozłożony na części pierwsze w oczekiwaniu na części z włoch...
Już to widzę!
Pn paź 05, 2015 1:00 pm
Za 5 lat będę miał w garażu kilkanaście motocykli więc nawet jak jedna multistrada będzie w serwisie, to i tak tego nie zauważę
Pn paź 05, 2015 1:46 pm
No no. W korpo sie dorobisz. Jak juz to zrobisz to napisz nam jak tego dokonałeś
Pn paź 05, 2015 1:53 pm
To bardzo proste - zostanie właścicielem korpo
Pn paź 05, 2015 2:09 pm
Proste jak budowa cepa
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.