Znaleziska:
- są generalnie głośniejsze, podczas wyścigu nikt się nie przejmuje hałasem.
- [inne źródło]: nie mają też blendy przeciwsłonecznej – po to, by je maksymalnie odciążyć, wyciszyć i skrócić dystans skorupy do twarzy (aerodynamika).
- torowy musi mieć bardzo wydajną wentylację i zapewniać świetną aerodynamikę. Z tego powodu skorupy torowych kasków mają wydłużony kształt; zakłada się je na głowę o wiele trudniej, ponieważ są bardzo ciasne (często zwężone są ku dołowi tak mocno, że przy zakładaniu aż bolą uszy).
- jakiś geniusz napisał, że aerodynamiczny kształt kasków torowych czyni je bardzo niewygodnymi w trakcie codziennego użytkowania - nie czaję zależności... w sensie, że aerodynamika jest be i niepraktyczna?
padło hasło, że dobry kask powinien mieć zapięcie DD (nie kumam, ale takie info znalazłam). - pewnie mają w większości ten bajer do zrywek na szybce - ale to kwestia drugorzędna..
- czy są bezpieczniejsze
- czy mają lepsze wyściółki
- czy podlegają testom SHARP
- czym u licha jeszcze różni się ta lista od zwykłych szosowych integrali?