LeonO napisał(a):Panowie, dzięki za rycie bani
, każda informacja użytkownika jest cenna
. Jutro jadę oglądać białą - na co zwrócić uwagę i co może potwierdzić/podważyć przebieg. Jakieś większe wytarcia konkretnego elementu, zużycie czy luzy? Teoretycznie ma mieć 25kkm
Przede wszystkim szukać śladów przeszłości wypadkowej lub szlifu.
Jeśli się takie znajdą, to starać się dowiedzieć, doszukać jak mocno to było rozwalone i jak naprawione.
Jeśli moto okaże się bez uszkodzeń wypadkowych, to przyjrzeć się stanowi opon, napędu, tarcz, klocków, osłuchać czy łańcuszek rozrządu nie hałasuje.
Jeśli moto nie będzie wyglądało na zmęczone i zaniedbane, to ja bym się nie przejmował zbytnio przebiegiem - to nie jest byle chińszczyzna, która zaraz się skończy. CBFka będzie latać spokojnie ze 200tys km bez poważniejszych napraw.
SR50 -> S53 -> ETZ150 -> Intruder M800Z -> CBF1000 -> VFR800FI -> CB1000R -> CB1000R + CB1300SA -> CB1300SA + XL650V -> CB1300SA + HH600 -> CB1300SA + CB1000RA
Always look on the bright side of life