Podpinam się pod temat. Przepraszam z góry jak gdzieś była taka informacja ale cieżko przejrzeć ponad 50 stron wpisów i czegoś nie przegapić
Pacjent CBF 1000 sc58 2007 rok
Mam taki kłopot. Na zimnym silniku ładowanie jest a na gorącym już nie ma. Zrobiłem pomiary i oto wyniki:
Na zimnym ładowanie od 13,5- do 14,5
na gorącym:
na wolnych obrotach ładowania brak (12,2-12,3) a na wysokich 14,3-14,5
Na statorze mierząc przewody 1-2, 1-3, 2-3 wynik na wolnych obrotach około12,2V na wysokich (około 4500-5000) raptem 28-30V
Regulator na wyjściu na wolnych 12,3-12,4 a na wysokich obrotach (również około 45000-5000) 14,3-14,5 czyli ładowanie ok ale tylko na wysokich.
Czyżby stator się zje..ł ?
Biorąc tak na logikę to na wyjściu ze statora minimum powinno być większe niż maksimum z regulatora, czyli co najmniej 14,5 V a tu raptem 12,4 . Ciekawe też jest zjawisko, że po dodaniu gazu ładowanie jest ok czyli można domniemywać, że regulator jest ok.
Co Koledzy na to ? Czy słusznie dedukuję że stator jest szrot ?