No i sprzedam swoją maszynę
OTOMOTO TUTAJ
CBF'ka moja jaka jest, każdy wie. Ma C-ABS, czyli oprócz ABS na przód i tył to hamuje przodem gdy hamujemy tyłem.
Wersja poliftowa, z silnikiem już od RR, na wtrysku. Nalot 99055 <-- i uważam, że nie ma się co bać tego przebiegu! Maszyna jest super utrzymana, regularnie serwisowana, pancerna i bezawaryjna. Będzie bezproblemowo jeździć dalej.
Posiada dodatkowo, od przodu idąc: przedłużenie błotnika przedniego, oryginalną szybkę hondy, akcesoryjne klamki z regulacją odległości, grzane manetki, crashpady (do odkręcenia, ja nie miałem wystarczająco wąskiego i długiego klucza), ale wygodne, fajnie się sprawdzają jako podnóżki nr 2, dwa wydechy, oryginalny i taki sam, ale dłubnięty przed Edka (edHaust), stelaż pod kufer centralny, jasne klosze kierunkowskazów (z czarnym dobrze wygląda), centralkę. Z wyposażenia oryginalnego - regulowane napięcie wstępne w przednim i tylnym zawieszeniu, C-ABS, wskaźnik paliwa, 2 przebiegi dzienne + odo, zegarek, bezawaryjność absolutną
Bak 20 litrów, spalanie od 3.8 do 7.5. Średnio 4.5 i zasięg zawsze 350 z dużym zapasem.
Nigdy się nie zepsuło nic w nim
Na początku zeszłego sezonu zrobiona kontrola luzów zaworowych, wszystkie w normie - myślę, że gdzieś jeszcze odszukam tabelkę z pomiarami. Olej zawsze co 12 tyś km. Full syntetyk, z filtrem. Filtr powietrza wymieniony zeszłej wiosny. Łożysko główki ramy także.
Sprawy do zrobienia na nowy sezon to olej z filtrem i nowe kapcie. Aa, i przegląd bo wypadł mi w grudniu a było zimno
Cena 12,5k.
Ktoś chętny?
Tutaj wątek mojej Black Widow na naszym forum: viewtopic.php?f=26&t=7641
Tutaj jak się zbiera na 6 (to nie było odwijanie do końca, tylko tak normalnie, grubiej z garści). No i proszę tego filmu nie pokazywać nikomu!: https://photos.app.goo.gl/Ko8iuQsE2i5BXeeL7
Daje radę też w 2 osoby, bez problemów. Załadowana po dach.
Dużo mi frajdy dostarczyła przez 3 sezony