Zibi70 napisał(a):Dzięki @kaplan, @bushmaster.
(...)
@bushmaster - czyli jak zrozumiałem PA ST jest trochę zbyt miękki i szybciej schodzi niż MPR2 choć odwdzięcza się lepszą przyczepnością? Zastanawiam się czy złotym środkiem nie będzie wobec tego PA GT - z dwuskładnikową mieszanką - twardszą na topie - odporniejszą na dłuższe przebiegi - tylko czy też przez to nie będzie uślizgów?
Teraz jeszcze się zastanawiam nad rzeźbą bieżnika, bo PA ST / GT / GT 2 to bieżnik typowo szosowy, to samo dotyczy MPR w dowolnym modelu, Metzeler 01 czy Z8 (Z6 nawet nie biorę pod uwagę). Fabryka wypuszcza NC na oponach 90/10 - aktualnie np. na Metzeler Tourance Next - do której mi oko ucieka. Prawdę mówiąc to właśnie jest tak, że u mnie ta jazda jest 90/10 - asfalt / grunt ale jak już zjadę z asfaltu to chciałbym jednak jakoś jechać, a obawiam się jak się zachowają takie szosówki jak Angel czy podobne. Może macie jakieś doświadczenia - czy da się tym poza asfaltem?
(...)
To kwestia indywidualna - dla mnie nie jest zbyt miękki - jest w sam raz 11tkm dla większości z nas to co najmniej sezon. Przy cenie tej opony to jakoś bardzo nie boli. Tak, komfort psychiczny bezcenny.
MPR2 nie są złe - jak nie próbujesz zamknąć opony, to nawet bardzo dobre. Choć na dobrym asfalcie pewnie i to by się udało.
Tak właśnie kojarzyłem, że najpierw pytałeś o opony 90/10, więc się nie odzywałem. No ale później sam wymieniłeś ww. modele