Dzieki uprzejmosci Honda Plaza, Malownicza, mialem mozliwosc jazdy testowej konkurentem gs.
Wrazenia:
uczucia ambiwalentne.
Swietnie przyspiesza , plynnie i liniowo oddaje moc. Nie wkurzala mnie skrzynia automatyczna, a wrecz przeciwnie, pozyteczna sprawa. Tyle, ze odbywalo sie to ze stukami, ale podobno kardany tak maja (nie wiem, nigdy nie jechalem), i czasami tak, jakbym za dlugo przeciagna na za wysokim biegu. . Tryb sportowy bardziej mi odpowiadal, bo przy normalnym mialem wrazenie, jakby przeciagala na wyzszych biegach za dlugo, takie jakby szrpanie - ale za to mniej palila, niz przy dynamicznej.
Pozycja do jazdy bardzo wygodna, jechalem wyprostowany, ergonomia super. Ale przy zatrzymaniu juz pewien dyskomfort. Mam 182 cm wzrostu wiec nie jestem jakis specjalnie niski, a jednak do ziemi dostawalem tylko jedna noga i to nie cala stopa. Nie byl to wielki problem, ale juz nie bylo tak pewnie jak na mojej cbf. Dla mnie za wysoko, zdecydowanie. przez to balem sie mocniej manewrowac w miesciie ( npo ok, koszt prawie 70 tys tez swoje zrobil , i kufry). Ciezaru za specjalnie nie czulem, dobrze wywazona.
Jazda po szosie - bajka, super przyspieszenia, dynamiczna jazda, plynna, nie czuuje sie predkosci. Owiewka byla w najnizszym polozeniu i za nisko dla mnie. lepiej byloby wyzej, lub wyzsza, akcesoryjna. spokojnie pokonuje nierownosci, dobrze hamuje.
jazda po lesie, sciezka sucha i twarda, ale bez nawierzchni - no ok, bez rewelacji, bo jednak za wysoko, ale dawala rade spokojnie. Jazda po piachu - koszmar. Modlilem sie, zeby nie wyglebic. przednie i tyle kolo jechaly swoimi sciezkami, niezaleznymi ode mnie. pare razy mocno musialem sie podpierac, zeby sie nie wyje....ć. NIE PO PIASKU ta maszyna, koszmar. Az do teraz czuje swoj rozkrok na niej.
jechalem na zupelnej nowce i sprawdziloem w komputerze srednie spalanie - no wysokie, bo ponad 10 l....... nawet bioroac pod uwage, ze to klienci i nie szanowali, to jednak duzo. Mi palila (chwiloowe) od 5,5 w gore, ale tak zdecydowanie wyzej niz 6-7. Nie szalalem.
Kufry ladnie wygladaja, ale sprawiaja wrazenie delkatnych. ladne. Dobrze przylegaja do zarysu moto.
Podsumowujac - swietny motocykl dla wysokiego motonity, w zasadzie na szosy. Wyglad fajny, skrzynia uzyteczna.
Mnie nie przekonala, zwlaszcza przy tej b wysokiej cenie..
bardzo docenilem swoja cbfke - wracajac na niej czulem sie naprawde pewnie, komfortowo i swojsko. Czyli jakbym zalozyl swietne, super wygodne adidasy po chodzeniu wytwornymi, na obcasie, super eleganckimi butami wyjsciowymi. Wiem, kwestia przyzwyczajenia, ale przynajmniej na jakis czas mam spokoj z glupimi myslami (kosztownymi)
Ale super, ze mialem okazje sprobowac i za to dzieki Honda Plaza. To wlasnie buyduje wizerunek porzadnej firmy