So lip 07, 2012 9:05 am
So lip 07, 2012 10:25 am
So lip 07, 2012 10:39 am
4kowal napisał(a):Moje typy:
1. Gmole - dopytaj się, może zgodzą się zamontować Givi. Tylko poczytaj wątki o prawidłowym montażu bo w ASO potrafią ten montaż koncertowo spieprzyć.
4kowal napisał(a):2. Stopka centralna. Jeśli nie ma standardowo warto wziąć.
3. Olejarka. Dla mnie to super wygoda. Dodatkowo przedłuża życie napędu. Po jakimś czasie się zwraca, więc warto założyć jak najszybciej.
4kowal napisał(a):4. Kufry. Na temat kufrów są podzielone opinie. Moim zdaniem im większy kufer tylny tym lepszy. Ja kupił bym teraz Givi E52 albo E55. Boczne kufry Hondy są fajne, bo wykorzystują miejsce pod zadupkiem, przez co motocykl jest węższy. Tutaj też celował bym w te większe 33 litry.
4kowal napisał(a):5. U lock - można rozważyć, chociaż bezpieczniejsze są chyba ściśle dopasowane disc-locki. Trudniej wcisnąć narzędzie, żeby przepiłować/przeciąć
4kowal napisał(a):6. Zestaw nakładek ochronnych na owiewki boczne. To jest tanie. Coś koło 200zł. Dobre jako wykończenie kasy która pozostała. Zdania na temat ochrony rąk przed wiatrem są podzielone, ze wskazaniem na słabe działanie.
7. Tank Pad i folia ochronna na bak w miejsce kolan. Bardzo pożyteczne elementy. Chronią bak przed porysowaniem. W Hondzie pewnie są bardzo drogie, ale na runku można je dostać za niewielkie pieniądze. Warto założyć.
4kowal napisał(a):8. Torba do kufra. Wygodna rzecz. Bardzo mi tego brakuje, ale można się obyć bez.
9. Siatka na bagaż. Na allegro kosztuje z 10zł. Jeśli w Hondzie chcą jakieś kosmiczne pieniądze to nie warto.
10. Grzane manetki. Fajna rzecz, ale z opinii kolegów Hondowskie są marne.
4kowal napisał(a):Nie kupił bym:
Alarmu i tankbaga. Tangbag ma małe miejsce na mapkę. Alarm często powoduje zatrzymywanie się maszyny w polu. Jeśli alarm, to moim zdaniem bez dodatkowego imobilajzera, sama syrena dźwiękowa. Tylko czy warto płacić tyle kasy za samo wycie. Ludzie i tak na to słabo reagują.
Wymieniłem pozycję mniej więcej od najważniejszej, do najmniej ważnej. Nie wiem na ile pozwolą Ci wybierać w akcesoriach, które są w sklepie, ale nie są Hondowskie. Posprawdzaj wcześniej ceny na allegro. Niektóre produkty w Hondzie mogą być bardziej opłacalne niż inne.
So lip 07, 2012 5:59 pm
maverick napisał(a):4kowal napisał(a):Moje typy:
1. Gmole - dopytaj się, może zgodzą się zamontować Givi. Tylko poczytaj wątki o prawidłowym montażu bo w ASO potrafią ten montaż koncertowo spieprzyć.
Już się dopytałem. Bez problemu zamontują. Ogólnie to pewnie wszystko będę robił/kupował w MCS, które ma dobre opinie także jeśli chodzi o serwis.
Za 4 moim zdaniem nie warto. Komplet 3 kufrów (centralny i boczne) givi ze stelażami kosztuje koło 2, co i tak jest dość drogo.maverick napisał(a):Niestety boczne kufry są horrendalnie drogie (w tej chwili ze stelażem 4 tysiące). Więc pytanie do kogoś kto ma czy naprawdę warto.
maverick napisał(a):A disclocki chyba i tak nie pomogą jak przyjdzie 4 panów i przeniesie motor na pakę. Więc może długi łańcuch ?
Faktycznie. Kup koniecznie poza Hondą. Rysy na 2 tygodniowym motocyklu naprawdę bolą.maverick napisał(a):Folia - 80 zł. Tank Pad - 70. Słabo
maverick napisał(a):A które są polecane ? Coś poza Oxfordami ?
Jeśli to te, to już o nich pisałem w punkcie 6.maverick napisał(a):Mi jeszcze do listy akcesoriów doszły do rozważenia:
1. Handbary
maverick
W salonie faktycznie są bardzo mili. Serwisem się sparzyłem (patrz wyżej link do niepoprawnego montażu gmoli). Dodatkowo crash pady, które zdemontowali, żeby mi założyć gmole oddali dopiero jak się o nie upomniałem. Twierdzili, że myśleli, że nie będą mi potrzebne. Nieładnie Przy montażu gmoli nie dali mi podkładki, która była w komplecie z gmolami. Zwróć na to uwagę. Przeczytaj jak powinni zamontować i sprawdź ich.maverick napisał(a):Dzięki Ogólnie w MCSie są bardzo skłonni do negocjacji, bylebym u nich kupił a nie w innym warszawskim salonie
N lip 08, 2012 8:11 am
4kowal napisał(a):Jeśli to te, to już o nich pisałem w punkcie 6.maverick napisał(a):Mi jeszcze do listy akcesoriów doszły do rozważenia:
1. Handbary
maverick
4kowal napisał(a):W MCS mają olejarkę scotoilera w nie najgorszej cenie. Warto się zastanowić.
N lip 08, 2012 11:59 am
N lip 08, 2012 6:18 pm
zoz0l napisał(a):1.Stópka centrala (lanie paliwa pod korek, czyszczenie, sam ściągasz opony i zawozisz do wulkanizacji, prace serwisowe, smaorwanie łańcucha) koszt 600-800zł
2. Disclock (nawet jak 4 panów, to raczej ludzie zwrócą na to szybciej uwagę niż na wycie alarmu)
3. Grzane manetki-
Mam zamontowane firmy Daytona, bardzo grzeją, przy ok10-15stopniac(odpalam czasem jak jade w deszczu) nie do utrzymania na najniższym stopniu grzania. Przetestowane przez wszystkich znajomych przez ok 50-70kkm i tu dla niektórych ważne: nie wycierają się rowki na manetkach, a to chyba słaby punkt oxfordów.
4.oliwiarka (scottoiler przetestowany przez wiele ziomków, polecam wersję z dużym pojemnikiem jak wyjeżdżasz turystycznie gdzieś dalej)
5.Gmole
zoz0l napisał(a):6. szyba turystyczna lub deflektor.
zoz0l napisał(a):7.stelaże i kufry givi są tańsze i moim zdaniem lepiej wykonane niż Hondy, (ja mam akurat hondy bo trafiła mi się dobra cena, mój chłopak używa givi)
N lip 08, 2012 10:58 pm
N lip 08, 2012 11:36 pm