kura napisał(a):Witam wszystkich,
Ja niestety nie do końca mogę potwierdzić tę mega pozytywną opinie! Dokładnie 17 grudnia (czyli już ponad miesiąc temu) zamówiłem u nich przez internet stopkę centralną do mojej Hondzi. Do tej pory towaru nie ma, a na dodatek nie dostałem żadnego info kiedy będzie. Jakiś tydzień temu sam się upomniałem to Pan miłym głosem oświadczył, że "importer nie dostarczył" czy coś takiego. Oczywiście rozumiem, że nie mają oni wpływu na importera, ale przydałoby się jakieś info (mail, telefon).
Może marudzę i psuję Defenderowi opinię, albo jestem jakimś "pechowym wyjątkiem", ale w moim odczuciu nie tak powinna wyglądać obsługa klienta, który chce zostawić u Ciebie ponad 600 zł.
Oni mają siedzibę 3 km ode mnie. Mogę tam podjechać i ich opierd***ć w Twoim imieniu Tym bardziej że planuję tam podjechać lada moment ze swoją kurtałką modeki do gwarancyjnej wymiany rzepów.