Mam świadomość że istnieje temat dot. smarowania łańcucha, jednak temat instalacji olejarek uważam iż powinien być wyseparowany jako niezależny wątek.
Podjąłem ważną decyzję o zakupie urządzenia. Obecnie mierze się z jej instalacją. Myślę że temat będzie wspólny dla wielu modeli, typów olejarek. Instalacja będzie również analogiczna dla 1000 i 600.
Sam zainwestowałem w polską myśl inżynierska - Motoiler'a- i chcę dać szanse Panu Symbule - mimo bardzo sprzecznych opinii na temat działania, niedziałania jego urządzeń.
Jako że i na tym forum, już kilka osób użytkuje rozwiązanie Mariusza, liczę na konkrety.
Trapiące mnie pytania:
1. Jak rozwiązaliście problem podłączenia sterownika do mechanizmu stacyjki?
1.1 Gdzie najlepiej się podłączyć do stacyjki, zasilania dostępnego po przekręceniu kluczyka?
2. Mimo że w manualu Motooilera istnieje informacja o wymogu instalacji zarówno pojemnika na olej jak i elektrozaworu w pozycji pionowej ... W samej galerii Motooilera istniją fotki z instalacji olejarki do 1000 gdzie pod boczkiem zamocowany jest ukośnie zbiornik i praktycznie płasko elektrozawór?! Czy Wy zainstalowaliście te elementy analogicznie - i działa?
3. Czy mocowanie "dyszy" do ramienia wahacza zamocowaliście na plastykowe opaski instalacyjne czy może na bardziej stabilne cybanty? Zastanawiam się czy opaski będą wystarczająco sztywno przytrzymywać dyszę aby pod wpływem wstrząsów się nie przesuwała?
z góry dzięki,
z pozdrowieniami,
Marcin