Sebuś napisał(a):Po to żeby przyśpieszenie powodowało wyrzut z papci, wydłużaniu sie dłoni i wciskaniu oczu głęboko w oczodoły ?
Nie wiem jak SC58 ale SC64 ma max. moment obrotowy przy 6500 obr. Można kręcić wyżej ale po co ? Najwyższa wartość ciągu będzie więc w okolicach tych obrotów, potem przyspiesza już tylko gorzej... Wyżej kręcę tylko przy przelotach autostradowych, gdzie aby osiągnąć prędkość nadświetlną na ostatnim biegu i ją utrzymywać to trza wejść na wyższe obroty W górę staram się zmieniać bez sprzęgła ale tak od 3-ki wzwyż i przy dużych obrotach. Jak się to dobrze zrobi to idzie jak w masło. W dół zawsze ze sprzęgłem i międzygazem.
o znalazłem ! Zobaczcie co się dzieje z krzywą momentu po 7000 obr. Moc jeszcze rośnie do ok. 8000 i potem jest tylko gorzej To nie supersport aby w górnym zakresie było pierdyknięcie