Voge 900

Dział poświęcony motocyklom innych marek.

Re: Voge 900

Postprzez adamlca » Cz paź 03, 2024 12:34 pm

Tu porownanie Voge900 z innym chinczykiem;
www.youtube.com/watch?v=P3VTMBxtpbo&t=1538s
Najciekawsze w 25.30 .Facet wazyl sprzety.Voge 900 ma wzgledem danych fabrycznych(238kg na mokro)z 10kg nadwagi.
Litr jest jak Media Markt-nie dla idiotow.
adamlca
Maniak
 
Posty: 1763
Dołączył(a): Pn gru 02, 2019 5:44 pm
Lokalizacja: legnica
Wiek: 59
Imię: adam
Motocykl: XL750 Transalp
W siodle: <100 kkm

Re: Voge 900

Postprzez Polbaj » Wt paź 08, 2024 6:10 am

adamlca napisał(a):mi te stelaże ORI nie pasowały do obecnych bagaży wiec bez kufrów i bez stelaży tylnych.
Lektura z tego wątku plus masa testów i własne oględziny spowodowały, że zamówiłem Voga900 ( niebieski ). Ma być za kilka dni. Myślę że po przesiadce z CBF600 ( PC38 ) różnica będzie tylko na plus. Trochę martwi mnie, że zgrzeje po nogach. Miałem nadzieję, że bardziej od cbf-ki już grzać nie będzie....

adamlca napisał(a):Tak nabyłem pod koniec czerwca Voge 900 DSX


Czy grzanie kanapy jest tylko dla kierowcy, czy dla pasażera również? ( nigdzie nie ma tej informacji )

adamlca napisał(a):mi te stelaże ORI nie pasowały do obecnych bagaży wiec bez kufrów i bez stelaży tylnych


Ja również zamówiłem bez kufrów, bo wybrałem kufry Givi Out Trekker (37+48L + stelaż ) a centralka z Ali ( za połowę ceny producentów europejskich) i w sumie wyszło niewiele drożej, a jakościowo i przede wszystkim pojemnościowo na pewno lepiej.

Wybór miałem albo używany popularnych marek albo nowy Chinczyk....wolałem nowy, tym bardziej, że silnik z BMW, zawieszenie Kayaba, hamulce Brembo, pompa abs i ECU Bosch....wiec wychodzi na to że składany w Chinach jak wszystko dzisiaj.

Chinczycy weszli na rynek na pełnym gazie. Podobno Voge 900 jest w pierwszej 10 najlepiej sprzedających się motocykli w Europie....
Mój rumak http://hoonda.pl/viewtopic.php?f=26&t=2867


Błąd jest przywilejem filozofów,
tylko głupcy nie mylą się nigdy.
Sokrates
Avatar użytkownika
Polbaj
Miłośnik
 
Posty: 784
Dołączył(a): N maja 20, 2012 12:22 pm
Lokalizacja: Katowice
Wiek: 46
Imię: Paweł
Motocykl: Honda CBF600 SA `04
W siodle: <100 kkm

Re: Voge 900

Postprzez adamlca » N mar 16, 2025 1:17 pm

Z innego forum...w Voge 900 po 20kilku tys.km padla pompa paliwa.Na gwarancji naprawili w tydzien bo wszak taka sama jak w Bmw.Wklejam;







No i dobra to żeby nie było że Voge się nie psują :), sytuacja zaskoczyła mnie tak samo jak i serwis, od tak po prostu w czasie jazdy padła pompa paliwa, umarła praktycznie bezobjawowo, dzień wcześniej dała krótki objaw czkawki i to wszystko. Poszła laweta, i tu wielkie podziękowania dla Motors Żerań w Warszawie (Suzuki, Kawasaki, Voge), przyjęli maszynę już po godzinach pracy i ku mojemu zaskoczeniu, nowa pompa, przyszła szybciej niż można było się spodziewać, (była na stanie u importera). 7 dni, czas gwarancyjnej naprawy ( w startującym dla niektórych sezonie przepełnionym zleceniami) uważam za więcej niż akceptowalny. Na razie strach niedostępności i czasu dostawy części ma tylko wielkie oczy. Kolejny weekend będzie udany :).
Litr jest jak Media Markt-nie dla idiotow.
adamlca
Maniak
 
Posty: 1763
Dołączył(a): Pn gru 02, 2019 5:44 pm
Lokalizacja: legnica
Wiek: 59
Imię: adam
Motocykl: XL750 Transalp
W siodle: <100 kkm

Voge 900

Postprzez raphi » N mar 16, 2025 8:55 pm

Dużo gorzej jest z tigerem.
Po sarnie mój tygrys stał w serwisie w sumie raptem 4 miesiące. A było kilka prostych części jak dziubek, jakieś małe plastiki, chłodnica, laga i felga (bo miały zadrapania), błotnik no i śrubki.
4 miesiące… a moto nawet nie leżało.
Obrazek
...ale co ja tam wiem.
Avatar użytkownika
raphi
Nightmare
 
Posty: 14368
Dołączył(a): Pn wrz 20, 2010 6:41 am
Lokalizacja: Okolice Krakowa
Wiek: 47
Imię: Rafał
Motocykl: Triumph Tiger 900 GT
W siodle: >300 kkm

Re: Voge 900

Postprzez Polbaj » So cze 21, 2025 6:13 am

Długo mnie tu nie było .... Voge900 stoi w garażu. Ma już nawinięte 3000km. W porównaniu do Hondy CBF600....kosmos! Pozycja bardzo wygodna ( dokupiłem jeszcze risery), dla pasażerki też jest wygodnie, mocy bardzo dużo i praktycznie od 3000obr.min na każdym biegu. Prowadzenie rewelacyjne, zwinny chetny do skręcania a jednocześnie stabilny przy prędkościach autostradowych, nawet z wiatrem w bok ( to zapewne zasługa amortyzatora skrętu montowanego seryjnie ) . Dostał wyższą szybę, kufry, olejarkę i tyle. Jeździ bez problemów. Porównywałem go z nową Hondą Transalp (700 z 2025r.) kolegi i nie zamienił bym się.Jeśli ktoś w terenie więcej lata, to faktycznie Trampek jest lżejszy (Voga też już w szutrach sprawdzałem i daje radę). Jakość wykonania taka sama, wyposażenie bogatsze, cena niższa. Ja jestem bardzo zadowolony. Wreszcie mam sprzęty, który na długich trasach sam się nie męczy i nie męczy mnie. Ja polecam, choć konkurencja , zwłaszcza ta Chińska jest bardzo mocna.
Mój rumak http://hoonda.pl/viewtopic.php?f=26&t=2867


Błąd jest przywilejem filozofów,
tylko głupcy nie mylą się nigdy.
Sokrates
Avatar użytkownika
Polbaj
Miłośnik
 
Posty: 784
Dołączył(a): N maja 20, 2012 12:22 pm
Lokalizacja: Katowice
Wiek: 46
Imię: Paweł
Motocykl: Honda CBF600 SA `04
W siodle: <100 kkm

Poprzednia strona

Powrót do Inne marki

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość